Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Zottegem/Sint Lievens-Houtem da was VRS
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom...
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2007, 00:10

Bericht door Evolver »

Hallow! Ik ben nieuw hier dus stel me ff voor;

Kwam hier terecht toen ik bezig was een flyer op partyflock te plaatsen voor een feestje in Kabarka binnekort.

Ik ben Jori, 23 jaar en woon in de buurt van Leuven. Ben zelf ook dj onder de naam Evolver, en ik draai hardcore. De club waar ik het meest geweest ben in het verleden is Cherrymoon. Heb er ook gedraaid op de dj-contest in december 2005, juist voor de sluiting dus. Maar toen was het al lang niet meer de Cherrymoon van vroeger...

Voor de rest draai ik regelmatig in Kabarka, en dat is ook niet meer zoals vroeger, weinig volk altyd spijtig genoeg...

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust ;)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:53
Locatie: aalst

Bericht door WitZwet2002 »

Voila dit is mijn eerste post en die ga ik gebruiken voor mij even voor te stellen. Mijn Naam is Yannick, 23jaar en geboren en getogen in aalst. Mijne nickname heeft dus te maken met ons voetbalploeg, maar da speelt hier dus gene rol.
Ik volg dit forum hier al enkele maanden, heb al uren fantastische weetjes gelezen en ook al t'een en t'ander bijgeleerd. Dit is een forum da'k probeer elken dag eens te bezoeken.
Voor dat ik dit forum leerde kennen dacht ik dat ik in ne goeien tijd ben opgegroeid qua muziek, afterclubs,....Maar nu zou ik durven zeggen: ik ben 10 jaar te laat geboren. Ik had namelijk graag de beginperiode's van carat en extreme meegemaakt. Als ik die muziek hoor van toen, die foto's bekijk van toen.....dan den ik bij mijn eigen: " daar zouk mij thuis gevoeld emmen. Dienen tijd komt niet meer terug en we moeten roeien mè de riemen die we hebben. Daarmee was ik tot over een jaar of twee een regelmatig bezoeker (lees: elk weekend stuiken) van the kings hier bij ons in aalst, da nu ook voorlopig gesloten is. Ik heb al veel afterclubs bezocht en vind kings qua sfeer en muziek wel tot de top van ons apeland behoren.
Voila da wazzeki'k :-D
Legendary clubs = Legendary forum
was ik maar 10 jaar eerder geboren
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Welkom ;)
OTB
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2007, 10:52
Locatie: Turnhout

Bericht door OTB »

Hallokidoki all....

FF voorstellen...tjsa....OTB is the name....Mixing is the game 8)
Samen met nog 3 DJ's verantwoordelijk voor Mixwaves....
Zag toevallig Tha Mann hier in het forum staan...heftig man.

ben al jaren over de hele wereld bezig met ons mixprogramma..

Style is Dance, Commercial en Electro. Ben nog van de oldskool house tijd. Ga dus al efkes mee.

Ben trouwens ook van Turnhout (Radio Noorderkempen is ook een van onze resident stations).

Ga me hier eens rondzien wat er zoal op het forum rondspeelt.

C ya...
Mixwaves
Makes you move.....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Welkom :-D
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

terug van lang weg geweest....

ben dus Robin,de volle 28 en 1 van de gelukkige dat er vroeg bij was.
en dat allemaal dankzij mijn broerke,allee ja zeg ma broer want meneer is ouder dan mij.
hij heeft mij in da wereldje binnen geluisd :p

aller 1ste feesje was de rave explosion in 93 in de oktoberhalle in wieze.
mijn eerste gedacht was DAMN wa ne muziek,da is percies iets goed.
dan nekeer dak binne was was ek zeker verkocht.

direkt mijn broer voor een keuze gezet,of ik ga ieder weekend mee en ik wil die snoepkes is proeven of ik zeg tege ons ma da ge aan de pille zit ;)
(is ni waar zenne :) )

sinds die dag is het allemaal begonnen,ieder weekend feesje knalle.
drank dope en de ganse nest erop en eraan.

ga ni zeggen dak alles van keet gedaan heb,maar kan toch redelijk wa namen op mijn lijstje zetten.....

cherry moon,montini,globe ( maar ne keer of 3),carat,balmoral,la chapelle,enz....

bocca heb ik helemaal niet meegemaakt spijtig genoeg....

cherry moon is wel my all time favo,de beste feesjes gehad daar.
ma da zal wel voor een groot stuk te danken zijn aan het feit da we daar redlijk wa champagne verniet kregen.
allemaal dankzij "Damien & Deg",die in die tijd goei vrienden waren van mijn broer.

ik moet eerlijk toegeven dat ik toen wel met mijn gat in de boter ben gevallen :)

heb dat volgehouden tot in 2003,dan heb ik er een einde aan gemaakt.
had er totaal geen plezier meer in,muziek was veranderd,de mentaliteit was veranderd.
hetzelfde als de meest van jullie waarschijnlijk.

het uitgaan is nu een rariteit geworden bij mij,retro feesjes doe ik soms nog is,maar bon das ni hetzelfde hé....
gelukkig heb ik mijn muziek toestanden van vroeger allemaal goed bij gehouden,da ik tenminste nog iets heb.....

ik zou zeggen als er nog iets is da ge wilt weten,dan SHOOT ge uw vraag maar.

Grts.........
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Op uw 14de al nr de globe :-o ?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

nee nee,was na de sluiting. daarna is die toch terug open geweest?
ben ik nu zo verkeerd?
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ahja, op een andere locatie dacht ik?

Jah, ge kunt gelijk hebben,ze. Ik weet er niet veel van, alleen wat ik hier gelezen heb. Ben 19 namelijk ;) :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

dj_neo schreef:Ahja, op een andere locatie dacht ik?
just !!!!!
ge hebt gij da goe gelezen ;)



ik heb de indruk dat er hier redelijk veel nieuwe members zijn, maar dat er ook een paar weg zijn.
zie ik dat goed?
allesins mijn excuses dat ik hier al heel lang niet meer geweest ben :oops: :oops:
Nothing is what is seems to be
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2007, 21:03
Locatie: gent

Newbie (maar nie echt)

Bericht door D-Lite »

Hoi

ik ben Erwin, ben ondertussen 33 en ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik de tijd van de bocca, balmoral, barroci en al die andere mogen meemaken heb 8) . ben nu opt moment naar een gemixt cdeeke aant luisteren mee nog muziek uit de tijd van de boccacio en ik krijg kiekevel :D .
Ze maken veel goede muziek nu maar de oorspronkelijke house moet er zeker nie voor onderdoen.

greetz

btw nice forum
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Welkom Erwin.. ;)
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Welkom ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast