#####################################################
Bon, ik ben dus Pieter De Backer... Mijn kameraden zeggen altijd "Den Backer" dus vandaar is logischerwijs mijn nickname dan ook gekomen. Ik woon in Erpe-Mere (tegen Aalst) te Burst, mijn stamcafé is daar (dans)Café Baskuul waar de lokale jeugd zit. Verder verjaar ik op 25.01.1986 (kunde ook terug vinden in B-Day thread). En werk ik sinds augustus 2006 in de bouwsector. Mijn hobby's zijn uitgaan, muziek, chillen voor tv, filmkes zien, pc gamen e.d., bij kameraden gaan, stamcafé pintjen gaan drinken (biljarten, kickeren), soms eens wa sporten (lopen, squash, karting e.d.), ect ect...
Zelf heb ik de beste periode van de goeie dancings gemist, omdat ik nog te jong was. Toch ben ik een groot retro trance fanaat, vandaar dat ik hier dan ook terug te vinden ben. Ook luister ik graag naar quality progressive trance van Armin van Buuren, M.I.K.E. (Push), Markus Schulz, Jonas Steur (a.k.a Estuera), Menno De Jong, James Zabiela, Paul van Dyk, Airwave, Above & Beyond, Rank 1 en zo kan ik er nog een gans pak afgaan... Anyway, you get the point...
Verder ben ik hier terrecht gekomen door de ontwerper van LC), aangezien deze één van mijn beste maten is. En ik elk weekend met hem uitga en alle zotte parties & dancings afcros…
Wie nog iets moet weten, vraag maar... Of mag mij altijd mailen ofzo.
Greetz,
Pieter