Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Op basis van tapes kan ik toch geen beste discotheek aanduiden :-D

'k heb den tijd van de bocca en barocci just gemist, maar mijn vrouwke heeft diene volop meegemaakt. Als zij begint te vertellen begin ik te kwijlen. maar heb toch nog mooie :evil: :evil: :evil: momenten meegemaakt vanaf 93 a 94 eigenlijk in illusion, extreme, carat,...
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

wikipedia link

http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrice_Lumumba

alles wa ge moet weten over lumumba, ma geef mij troch maar de liquid versie :d
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2006, 12:55
Locatie: Kasterlee

Bericht door Natureboy »

Juuuuuuuuuuuuuw , mijn echte naam is Maarten, zen dus van kastel (vlakbij bobbejaanland), zen bekan 26. Hobbies zijn muziek, sport (zwemmen, squash, hopelijk binnekort ook weer duiken...), reptielen, films, lazyen...... Ik werk als opvoeder met mentaal en fysiek gehandicapten en i am just loving that, geeft ongeloofelijk veel voldoening om mee die mense te werken dus da zit wel goe
Heb mijn periode van veel uitgaan precies al gehad, allee tzijn ni meer de wekelijkse braspartijen van vroeger,, of toch al minder :D maar ik ben gelukkig genoeg vroeg begonne mee weggaan en heb dus veel mooie momenten beleefd in baccardis, bizar (obsession), illusion, carat, extreme, faktory, la rocca, spekrum ( voor zl oang ast ope was), fuse, space, creamm, Limit & funky business in holland... en ben ook gebeten door de betere trance en progressive van weleer.
Maar ik ben ook mijn roots nie vergete en luister tegenwoordig terug veel meer naar andere dingen van uiteenlopende stijlen (johnny cash, pearl jam, life of agony, jurassic 5, fony, mad caddies, blanche, foo fighters, the datsuns...) . Ik ga tegenwoordig dus ook veel meer naar optredens, festivals enz. Met af en toe nog eens een goed feest als de muziek mij echt aanstaat, vwalla en we zijn voorgesteld se

greetz
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Welkom! Muziekstijl spreekt me wel aan, je bent ook niet voor 1 stijl te vangen ... :D
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Welkom! ;-)
Afbeelding
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Bericht door sunsational »

Howdee,

ik ben Tim, 26 jaar (binnen iets meer dan een maand wordt dat 27) en ik ben van Olen/Westerlo en redelijk into house music. Momenteel ga ik wel wat minder weg wegens mijn studies (tijdens mijn middelbare studies wa veel weggeweest en daarmee da ik nu nog steeds bezig ben 8) ).

Het echt op stap gaan is bij mij begonnen in een plaatselijk, maar goei, discotheekje Donna in Oevel (Westerlo). Daarvoor wel wa fuifkes gedaan maar da is nooit echt mijn ding geweest. Toen in 16 werd was het hoogtijd voor het echte werk: mijn eerste "bekende" discotheek was Baccardi's waar ik later nog regelmatig terug ben geweest. Daarbuiten ging ik vooral nog naar Illusion, Carat, Bizar (Obsession), Faktory (ex-Rio) en Cherry Moon. Ik heb wel ontzettend veel spijt da ik nooit in Extreme geweest ben maar daar is het nu dus te laat voor :( .

Voor de mensen die op het gekkeschijven forum komen: als je een zekere Elmo tegenkomt, da ben ik.

That's about it I think. Als je nog iets wil weten: shoot.

Doei doei.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Welkom, je bent ondertussen al uit je middelbaar geraakt?
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Welcome!!
Afbeelding
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2007, 12:57
Locatie: kempen

Bericht door model500 »

hallo ik ben dus model500 (onder de kenners "juan atkins")
ik wordt dit jaar 27 en woon in de "stille" kempen,verder ga ik van men 14de uit naar de plaatselijke fuiven en zo vanaf men 16de naar de tenten waar het allemaal gebuerde he: carat,illusion,cherry moon,faktory,bizar (later obsession),atmoz,baccardi's....enz enz!
ik heb toen in mijn ogen een heeeeeeele mooie tijd meegemaakt die volgens mij niet meer trugkomt,daarmee is het plezant om hier ervaringen uit te wisseleln over de goeie ouwe tijd!
ale vooruit hier ga ik het bij laten want ik ben hier echt geen held in!!!
als je iets wil weten kom je het maar vragen( er zullen er ook wel veel zijn die mij al kennen aangezien ik hier al van de eerste minuut bij was maar door een fout hadden ze mij van het forum verwijderd)
see you!!!

:cool:
back to the good al times!!!!
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Bericht door sunsational »

nostalgie90 schreef:Welkom, je bent ondertussen al uit je middelbaar geraakt?
:) Ja, daar ben ik ondertussen gelukkig al ff vanaf (ik had het daar wel gezien na acht jaar). Ik zit nu al een tijd in het hoger onderwijs. Eerst enkele jaren op de KHK in Geel doorgebracht en momenteel zit ik al een tijdje in Leuven.

Cheers.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

sunsational schreef:ik had het daar wel gezien na acht jaar
Welcome 2 the club 8)
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

Oi,

volg dit forum al jaartje ofzo (heb echter nog nooit gereplyed - shame on me). Bij deze verandering in gebracht :)


Naam: Tim
Leeftijd: 27
Woonplaats: A'pen (geboren-getogen in Hoeilaart :D)

Party-verleden:
Ik ben vrij laat in het 'clubcircuit' terecht gekomen. Pas echt beginnen uitgaan op men 18e :D Begonnen met Fuse, dan wekelijks (donderdag) de BTS-fuifkes op de VUB (rip St-dic). Dan wa underground toestanden gevolgd met vrienden in godverlaten duistere kelders in Brussel en omstreken (d-jack).
Tot de vaststelling gekomen dat er daar geen zetelkes zijn om in te liggen en pas in 1999 echt beginnen uitgaan naar Cherry, Bizar (Obsession).
Obsession is lang vaste keet geweest (tijd van jean z'n vette trance setjes). Zware feestjes meegemaakt tot als de uitbaters merkten dat het soms net iets te 'leuk' werd ;) Ook daar waren de zetels van top-kwaliteit! ;)
In Obsession men vriendin leren kennen (die wa steviger in het uitgaansleven zat) en van toen ook naar Outline & Illi beginnen gaan.
Intussen is't al veel minder geworden met uitgaan. Maandag ochtend fris en monter projecten en budgetten beheren lukt ni zo goe na afteren de zondag :p Uitgaan is dus beperkt tot 1/maand :(

Tot mijn spijt dus niet de grote 'legendary' clubs meegemaakt (behalve cherry). Maar veel van de verhalen zijn wel zeer herkenbaar, zij het op andere plaatsen :-)

Greetz!
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mei 2006, 22:42

Bericht door azmunito »

Hallo, ik ben Freek aka azmunito en ben 23 jaar. Ik volg dit forum al een jaar ongeveer en heb mij een zestal maanden geleden laten registreren. Maw hoog tijd om mij eens voor te stellen.
Jullie vragen zich wss af wat zo een jonker hier op dit forum doet. Wel, ik heb het geluk gehad om zeer vroeg te mogen beginnen uitgaan. De reden daarvoor is dat ik de jongste thuis ben en dat ik 'ouwe' vrienden had in die periode. Op deze manier ben ik ook nog één van de gelukkigen die nog op de Jozef K theaterboot een Kozzmozz heeft meegemaakt. Dit is meteen ook mijn eerste uitgaanservaring geweest.
Ik ben vrij techno-gezind zou je denken, toch ik ben voor verschillende stijlen: techno, club, after, speed garage,... veel elektronische stuff dus. Ook heb ik een grote affiniteit voor Franse muziek, chansons a la serge gainsbourgh. Ik vergeet nog zaken op te noemen, maar ik zal verder gaan met het onderwerp van dit forum.
Van clubs heb ik volgende gedaan: Fuse, La Rocca, Cafe d'Anvers, Illusion, Carat, Extreme, Katsu, Montini, Cherry Moon, Lagoa, Balmoral (jammergenoeg de nieuwe alleen :cry: ), La Bush, H2O,... Ik vergeet er nog enkele, maar dit zijn voor mij de belangrijkste en ook degene die ik hier op LC vind.
Toch heb ik nog enkele paradepaardjes die ik er aan wil toevoegen: Fabric (London), Rex (Parijs) en de laatste die volgens mij voor velen onbekend zal zijn: Niche Allniter (Sheffield).
Van deze laatste zal ik dan ook een woordje uitleg geven. Deze club ligt in het grauwe noorden van Engeland, alwaar Speed Garage echt groot is geweest (en nog is, vermoed ik). Ik ben daarheen gegaan met twee vrienden, waarvan één daar moest draaien (DJ Matti - set available). De club is enkele jaren geleden moeten sluiten omwille van redenen die hier in België ook schering en inslag waren, maar is onlangs terug kunnen opengaan. Net zoals Boccaccio-The Temple is het niet meer zoals het was (afgaande op de huidige site). Alsook Speed Garage-icoon DJ Richard is precies van de aardbol verdwenen. Gelukkig heb ik daar ook nog een steengoede set van. Voor de geïnteresseerden kan ik hem steeds uploaden.

Genoeg daarover, om te besluiten geef ik mijn Legendary 10:

1) Cyberia - Mr. Chill's back (door 2)
2) Mark Broom - Funked Up
3) Autechre - Vletrmx21 (geen beat, maar geliefkoosd door Adam Beyer in periode 98-99)
4) DMS - Exterminate (Day of the hardcore)
5) Trance Trilogy - Ffwd (Mixed by Johan)
6) Autonation - Sit on the bass
7) Sonic Solution - Music
8) On the house - Pleasure Control
9) Klangwerk - Warte bis es dunkel ist
10) After Dark - Come with me

Ben opnieuw bereid om er werk van te maken en te posten indien er interesse is.

Groet,
Freek

(edit: omdat ik nergens nog het leecherlijstje vond...

Ikzelf zit hier nog niet zo lang op het forum en begin stillekensaan een beetje mijn weg te vinden hier.
Ondanks ik hier zelf al zaken heb afgehaald, zoals de collectie classics van Thaman en de dj connections, mag voor mij de livesets sectie eigenlijk weg. Ik heb persoonlijk bvb weinig boodschap aan een setje van in de globe van begin de jaren negentig, simpelweg om de reden dat ik er nooit ben geweest. Ik kan wel eens luisteren naar de muziek van toen en naar de skills van de desbetreffende dj in dat tijdperk om dan te kunnen vergelijken met een andere periode uit zijn carriere. Maar verder kan ik daar geen beeld opplakken en geen herinnering aan hebben. Dat zou anders zijn, mocht het een setje zijn van bvb Carat in de tweede helft van de jaren negentig waarbij ik mij wel iets kan voorstellen. Er is dus duidelijk een verschil in emotionele waarde. Daarom begrijp de 'kern' van LC die het als een slag in het gezicht ervaart dat de eerste de beste puber alles komt afhalen met als reacties:

1) thx
2) :-D
3) een frank struyf kan er altijd in

Om vervolgens, zoals Thaman al zei, het bij de hoop te smijten en er wellicht nooit meer naar te luisteren. Gewoonweg omdat ze er geen boodschap aan hebben en er totaal geen bepaalde affiniteit mee hebben, maar enkel ergens op de één of andere manier jaloers zijn op het verleden van anderen en dat willen compenseren met een gigantische collectie klassieke setjes. Dit volledig terzijde natuurlijk.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2007, 18:13

Bericht door Domineesje »

Ik ben domineesje of domi :p

tiens heb dat vb van iemand
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Slak schreef:Dan wa underground toestanden gevolgd met vrienden in godverlaten duistere kelders in Brussel en omstreken (d-jack).
Bedoel je cave de la chapelle? Ik zat daar vroeger regelmatig en kende wel wat volk van hoeilaart (sandy, jean,...). Misschien ken ik u wel :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten