het artikel schreef
.... De tijd dat jongeren het hele land rondreden op zoek naar de leukste plek om uit te gaan lijkt voorbij. 'Jongeren fuiven heel anders dan vroeger: ze feesten thuis. Ze gaan naar de Aldi, slaan daar drank in en drinken met vrienden. ...
ik ging in het begin ook 1st naar het feestpaleis in beervelde waar wij met ons groepje ons wat indronken voordat we dan naar de Boccaccio gingen (den Bocca was ni goedkoop)... hmmm, als ik daar nu over nadenk, hebben dat maar een paar keer gedaan :mrgreen: den Bocca was te goed... :afro:
heel het land doorrijden .. da was idd zo ... dat zou ik nu ook niet meer doen zulle...(te oud) .. moest ik terug 18 zijn in het heden .. dan weet ik nog niet of ik idd "het hele land" zou doorrijden. moest ik 19 jaar terug in de tijd kunnen gaan, dan zou ik dat wél doen. het is al eerder aangegeven door ProgressNation: we hebben de scene zien opkomen. ik denk dat dát net het verschil maakt... moest er nu een nieuwe formidastische muziekstijl ontstaan, dan zal die ook echte fanaten hebben. de geschiedenis leert ons dat: de opkomst van rock 'n roll, punk, house enz.
wat ik nu ook mis aan de hedendaagse muziek is dat alles zo in vakjes wordt gestopt. alles wordt zooooo gedifferentieerd. house heeft zich opgesplist in ontelbaar vele vakjes en er wordt nu meestal maar zo 1 vakje gespeeld, terwijl vroeger -- ja vroegah was alles beter -- meer verschillende "stijlen" op 1 avond werden gespeeld. ok, je ging wel naar de Cherrymoon om het meer hardere werk te horen, maar in den Bocca werden die platen ook af en toe gespeeld, alles heette house(ja muggezifters, er was ook acid, hardhouse, en nog wat maar die vielen onder de grote noemer house). kortom meer variatie. ik kan een goede hardcore plaat wel smaken, maar om nu naar een hardcore keet te gaan is wat teveel van het goede. ik ben 1 keer naar club x geweest, ben daar nog geen uur geweest, ik heb die jetons nog thuis liggen... daarom vind ik de muziek van de beginjaren 90 nog steeds de beste...
maarre, mijn steun aan de discotheekuitbaters die het moeilijk hebben