Allez de scene zal weer volledig belachelijk gemaakt worden ik Koppen.
Als 16-jarigen Benny Strouven over z'n foute discotheek horen spreken zullen ze zeker geen goesting meer hebben. Door zulke figuren worden discotheken tegenwoordig als "fout" bestempeld.
Waarom gaat men eens niet filmen in Fuse, Deca, H2o, La Rocca, Illusion,...
Clubs die hun visie min of meer trouw gebleven zijn en nog op een vast clienteel kunnen rekenen. Waarschijnlijk heeft Farmboy Benny die mannen wat cash gegeven om een repo te maken en zo terug in de belangstelling te komen. Maar in plaats van nieuwsgierigheid te wekken, zal het nog meer afkeer teweeg brengen t.o.v. de clubs. En de goede clubs zullen hier mee het slachtoffer van zijn.
Alsof de media medelijden zou tonen met deze branche. Het links correcte journalistenwereldje heeft enkel interesse in Carré (vooral dagen dat ze "Urban" draaien, want dat bevordert de multiculturele samenleving). Lees: Marokkanen die de Belgische vrouwen met zin of tegenzin de ganse nacht lastigvallen. Wat house en aanverwanten betreft interesseren hen enkel de drugsvangsten.
Belgische media is blijven hangen in de jaren stillekes 🙂 Gisteren meldde Dany Verstraeten nog in het VTM-nieuws nog dat Metaal-Iiika deze zomer naar Werchter kwam. Gelukkig had ik op internet al de krant gelezen, of ik wist nog steeds niet welke groep hij bedoelde. Als nieuwslezer zoek je op voorhand toch dergelijke dingen op ...