er zijn 1726 LC leden en zoals ge zelf zegt 54 RA leden
"iedereen kan lid worden" ??!
ik was ooit lid zoals ik al zei en men had destijds een zeeeer strenge policy waardoor ik eraf ben gevlogen.....dan is mijn goesting wel over eerlijk gezegd
Het is hier verkeerd beginnen lopen doordat hier gigantisch veel volledige cd's illigaal werden geript en online gezet.....hoe veel geripte vinyls zijn hier destijds niet online gezet ?! dat dan sabam eventjes op bezoek komt en moeilijk begint te doen is toch niet meer dan normaal ?!
en zoals ik al aanhaalde....Welke zever is er niet gevloeid over die livesets......poste men dan "thx" dan was ook destijds ook niet meer goed genoeg....
en welk forum is destijds gesloten door sabam omdat ze livesets online zetten ??????? ik ken geen enkel !
zoals ik al zei: partyguide, afterclubs, psychedelic, allnighters, ... ze bestaan nog steeds
ze hebben allemaal een livesetsectie en zelfs niet eens verborgen want dan kan ik nog enkele andere fora opsommen die een livesets sectie hebben ๐
waaruit ik dus concludeer dat het helemaal niet om sabam gaat....
en het wilt niet zeggen dat hier enkele legendary dj's veel komen posten dat het LC springlevend is he......
ps niemand heeft mij trouwens ooit uitgenodigd voor RA (nu dat het blijkbaar zo een openminded policy heeft)
en ik ga dacht ik ook al van in het begin mee....