Trab schreefelkewelke schreefik herhaal......welk forum is destijds geloten geweest ?!
Elkewelke, met alle respect, maar vind je dat nu niet een beetje kortzichtig van u? De administrator van P2p heeft grote problemen gehad toen, maar heeft het forum verdergezet op een andere (onbekende) plaats. Zijn dat geen zorgwekkende zaken? Nee, voor u telt alleen de sluiting van het forum precies.
elkewelke schreefen ge zegt het wel: "via uw persoonlijke webspace" ๐
En wat met de space waar dit forum op staat? Denk je nu echt dat hun namen niet bekend zijn? Zij huren ook maar een space hoor.
elkewelke schreefvia filefactory, megaupload, sendspace, ... dat is wel iets compleet anders
Dat veranderd niets aan de zaak. Het gaat over de content die beschikbaar wordt gemaakt op een space waarvan de eigenaar bekend is.
elkewelke schreefen ik herhaal nogmaals: partyguide, allnighters, afterclub, gekkeschijven, psychedelic, ... allemaal hebben ze nog steeds een livesetsectie
Tja, ieder bepaald het risico dat hij/zij bereid is om te nemen.
elkewelke schreefmijn punt is.....dat sabam slechts een smoes is......zie mijn bovenstaande redenering......(en ook gezien de hele historie destijds, maar de geschiedenis dat zijn er hier velen vergeten precies...)
Die geschiedenis ben ik niet vergeten, dat was voor mij ook het struikelpunt. Ik kan jouw standpunt dus wel begrijpen, maar ook die van de andere partij.
dit is mijn allerlaatste post hierover ๐
als je een file op eigen webspace zet (bv telenet) dan kan telenet zijn server scannen op mp3's....dan staat die file erop....en weet men ook welke acount die file er heeft opgezet....
hier op dit forum staan geen files.....enkel links naar mp3 files
de mp3files zelf staan op de servers van megaupload, sendspace, ...
en worden infeite annoniem erop gezet
tenzij sabam aan de eigenaars van megaupload & co zouden vragen wie (van welke computer de file zou zijn verstuurd....dan heeft men nog altijd geen naam) die welbepaalde file heeft geupload......ik vraag mij af of dit juridisch kan....en dan nog zou het een denk ik een gigantisch opgave blijven
enja de eigenaar van het forum zelf kan idd nog worden beschuldigd dat hij het toelaat dat LINKS naar livesets worden gepost.....
ps Retroactive forum.....is ook een forum....kan sabam dat dan niet (laten) scannen ?? loopt die eigenaar dan geen risico ?! ๐
ik wil helemaal niet dat dit forum zou sluiten.....Alleen zeg ik dat de kans minimaal is.....gezien het feit dat alle andere (iets bekendere en grotere dan het LC zelf) forums zelfs open en bloot livesets laten posten
ge noemt nu 1 forum.....ik kende het zelfs niet...en het bestond wrschl enkel voor de mp3's neen ?
ik vind het dan heel verdacht dat de legendaryclubbers (RA) plots heiliger dan de paus worden.....en blijkbaar super voorzichtig zijn geworden
alhoewel....voorzichtig.....ER STONDEN ( XX aantal herhaling) hier al veeeeeel sets online....dus waarom nu plots een waarschuwing (mijn vermoeden: omdat het nu om 100den "exclusieve" sets zou gaan)
(kleine randbemerking, livesets op zich zijn al illigaal, de verkoop van K7's waren illigaal, ....)
en daarbij.....het zou bijna hetzelfde zijn als ik op partyguide zou gaan posten dat iemand zijn sets niet daar moet plaatsen maar op bv gekkeschijven......dat doet men toch niet ?!
en tot slot: enkele citaten:
Stanne schreef
Er worden trouwens wel hints gegeven maar geen of weinig uitnodigingen
Sirocco schreef
Ben het hele RA een paar jaar uit het oog verloren. Todat ik 2 maanden geleden weer een uitnodiging kreeg en ns ben gaan kijken.
tja............ dan kan men toch moeilijk ontkennen dat men het "exclusief" wilt houden neen ?
ik ben dan lid van LC......men post dan nog eens sets.......en dan zegt men om het niet meer op LC te posten maar op RA ..... waar ik (en nog vele anderen) geen lid van zijn....en dus al die sets plots zou missen
mag ik dan eventjes in woede uitbarsten ๐
voor de rest..... love & peace ๐