Sirocco schreefDit heeft niks te maken met exclusief houden (iedereen kan immers lid worden van RA). Het zou alleen erg zonde zijn als LC in de problemen komt erdoor. Dat was de reden waarom het indertijd gescheiden is. Niets meer en niets minder. Er zijn helaas in het verleden al een aantal fora gesloten hierdoor.
Btw zo dood is dit forum nu ook weer niet. Het zou pas erg zijn als men alleen maar kwam om te downen. Misschien moet je dan ns kijken op Malph.
DE reden waarom RA is opgericht is omdat sommige mensen het niet konden hebben dat hun sets werden gedownload zonder dat ze er een bedanking/comment voor ontvingen........
Men heeft dan gigantisch veel regeltjes proberen invoeren (bv pas downloadsectie zien voor leden met min. XX aantal posts) met alle gevolgen vandien
Ik was ook ooit lid van RA
en wat waren de regels allemaal niet ?
minsters 1 post per maand ?
wachtwoorden die om de haverklap wijzigden ? (bijna niet bij te houden)
ja en dan had ik eens geen 2 weken tijd (of was ik in verlof)
en ik was al lid af, jaseg
ondanks het feit dat ik destijds een groot aantal exclusieve sets had online gezet
dus geeft nu maar toe......die sabam is alles behalve DE reden
en waarom mogen die andere sets dan wel gepost worden ???? die brengen het forum dan niet in gevaar ???
en als ik zeg dat het forum op sterven na dood is.......wil ik vooral bedoelen dat het forum toch een serieuze aantrekkingspool is verloren nl de livesets
Het is hier een legendaryclubsforum, men kan hier vanalles lezen over legendaryclubs en fotos en flyers bekijken maar het belangrijkste kan men hier dan niet: de sets van toen beluisteren
de leden die hier al bijna van in het begin geregistreerd zijn hebben dacht ik bijna al hun sets wel eens online gezet.....die stroom van sets loopt dan zowiezo dood....wat normaal is als er geen nieuwe leden bijkomen
wel nu is er iemand nieuw, met nieuwe sets,.....laat hij ze hier dan voor IEDEREEN online zetten
ps en hoezo, iedereen kan lid worden van RA ?
ik wil wel nog eens lid worden, maar dan zonder belachelijke policy van minstens XX aantal posts per maand e.d.