rizzo> schreefQuincy: ter info Psytox woont ergens in een uithoek aan de Vlaamsche kust.
Dude, ik werk wel al jaren in gent en zit veel meer uurtjes in gent dan hier in de westvlaanders eh.
maar diezelfde PsyTox heeft ook in Brixton gewoond waar ik (letterlijk) de enige blanke was in een wijk vol Jamaicanen. En dermee da'k zeg: gulder weet echt niet wat onveiligheid is. Wat ik daar heb gezien en meegemaakt... Als ge 's ochtends opstaat en er ligt naast uw mornign paper een junkie dood en een halve straat verder staat de oproerpolitie klaar om een kerel uit z'n kot te halen. En zelfs dan heb ik me daar niet onveilig gevoeld, gewoon kwestie van rekening te houden met hen en respect van beide kanten te tonen.
En again: multicultureel is gewoon bullshit. Ge hebt dat al lang niet meer te kiezen. Ge leeft er al vollen bak in.
Wat die autos openbreken enz betreft: tjah, maybe heb ik gewoon veel sjans: ik zit elke week in gent en brussel, en nog nooit (nog NOOIT) hebben ze in m'n auto gezeten. Maar ik flash het dan ook niet wagenwijd rond ook vaneigens, en nogthans zit er ook een peperdure radio en ipod en gps in. Tjah. Hoeresjanse zeker.
Enfin, neemt niet weg dat ne mens op den duur niet meer weet op welke te stemmen... maar VB en LDD zijn alleszins de slechtste oplossingen van de hoop. Volgens mij eh, gezien vanuit mijn CD&V-stadje-met-nul-procent-criminaliteit.