Dim schreef
ik weet het toch allemaal zo niet zenne, drugs, zatlapperij etc overal ziet ge dat... elk weekend rijden er mensen zich jammergenoeg dood.... denk dat de basis elders ligt... alles draait om geld, als ge een club hebt en er komt wat binnen dan moet iedereen daar mee van profiteren (de staat, op lokaal en hoger vlak) zo simpel is dat. Hebt ge daarbij nog een deftig beleid... denk niet dat ge dan probs moet verwachten. Jammer maar helaas !
maar dit ongeval was wel direct gelinkt met Extreme.....
en dit ongeval was aanleiding tot wekelijkse controles op drugs
waarvan, als ik mij het krantenartikel nog goed herinner, meer dan de helft van de gecontroleerde bestuurders onder invloed van drugs waren
ten gevolge van die "schokkende" resultaten werd beslist de club 3 maanden verplicht te sluiten.....niet echt positief voor een club
dat is natuurlijk niet de enige reden dat de venootschap op de fles is gegaan he
er was, dacht ik, nog het geschil tss de club en de gemeente omtrent achterstallige heffingen....de venootschap betwiste dat zij die heffingen diende te betalen en weigerde dus enz. de schulden toz de gemeente bedroeg enkele miljoenen
Ook de schietpartij in '99 was niet echt positief voor het imago van de club
Bijkomende concurrentie op maandag
...