Wat Quincy zegt, klopt, ik denk dat er nergens een plaats is waar je openbaar drugs kan gebruiken, en dat kon destijds ook niet in Extreme ...
Echter, ik moet wel zeggen : ik ben daar bv nooit afgetast geweest ... toch wel niet zo streng dus als je vergelijkt met eender welke andere discotheek. En er waren toch nog wel wat verschillen met andere discotheken :mrgreen:
Bv - in Illusion ben ik es buitengezet π omdat ik te duidelijk zichtbaar onder invloed van flugel :mrgreen: was (ik mocht wel na half uur afkoelen terug binnen π)
In Extreme mocht je begaaid neerstuiken, zolang je ni bleef liggen, was er niks aan de hand π Dus er was toch wel serieus wat tolerantie, tolerantie die je nergens anders vind/vond, met als enige uitzondering outline π - wat ook wel opviel s maandags is dat de helft van de aanwezige feestgangers de zondag ervoor terug te vinden was in outline :mrgreen: - toevallig de 2 clubs die bekend stonden voor vloeibare ...
Extreme was dus duidelijk niet alleen legendarisch voor de goeie muziek π Maar, en dit is toch wel een belangrijk punt vind ik, iemand die zich lazarus drinkt of zich naar de zevenentwintigste hemel begeeft door cocktail stimulerende middelen (schoon woord voor dope π), en zich dan ergens te pletter kwakt - wtf maakt t uit vanwaar die kwam? Zo'n types zijn voorbestemd om te verongelukken, enkel en alleen al door hun onverantwoord rijgedrag of overmoedigheid in de zin van : ik kan nog wel rijden :mrgreen: Ik durf gerust zeggen dat ik een aantal jaar van mijn leven op een hoger niveau heb gezeten dan de gemiddelde medemens :mrgreen: maar, ondanks dat geflip en gedoe, had ik nog wel genoeg verstand om pas naar huis te rijden als ik in staat was de deur van mijn auto in 1 keer open te kunnen doen. Ik vind niet dat je clubs mag viseren omwille van de acties van enkele individuen - wij hebben duitsland ook niet vergast omdat hitler niet binnen de lijntjes wou kleuren :mrgreen: