Pfffff - kzou echt willen da'k de tijd kon terugdraaien ๐ Die foto's zien breekt mijn hart.
Ik wil toch dit even kwijt : uzelf ladderzat zuipen is perfect maatschappelijk verantwoord en "cool", terwijl je voor je naaste omgeving een living hell bent, dronken mensen zagen, zijn vaak ook nog es agressief en stinken. Toch is 't maatschappelijk verantwoord en toegelaten, t enige wat ze beetje controleren is dat je zo niet achter t stuur kruipt.
Dus maw, plaatsen als de volmolen :puker: enzo blijven bestaan, maar plaatsen als extreme en carat worden, door miserie met gemeentes, flikken en media omwille van drugs, zo geviseerd dat ze uiteindelijk nog onmogelijk kunnen worden verdergezet, en dan krijg je iets als deze foto's, en massa's mensen met alleen nog fijne herinneringen ...
Ten eerste : t is mijn lichaam waar t in terechtkomt ...
Ten tweede : ik val niemand lastig
Dus : wtf gaan anderen dan bepalen of t al dan niet is toegelaten ???
Vechtpartijen tussen zatlappen zijn elk weekend aan de orde, hoe dikwijls is er gevochten in Carat ? Of Extreme ? (Illusion is wa anders, maar da ligt aan t volk ๐ )
't Waren fantastische tijden, niemand die er bij was, zal dat ooit afstrijden. En wie er niet bij was maar achter de schermen heeft gezorgd dat 't feest gedaan was : ik hoop dat je een langzame en pijnlijke dood sterft :mrgreen:
Ik ben blij da'k 35 jaar ben en dat allemaal heb mogen meemaken, ik ben megablij da'k nu geen 18 jaar ben en van die gay jumppaskes moet placeren ๐