Er is een verschil tussen vrij egoïstisch en egoïstisch ma kom.
Je snapt het echt niet he, je stelt " dat iedereen kan genieten van muziek en uitgaan" maar de rokers genieten er eens zo hard van als ze dat met een sigaretje kunnen doen. Het is toch logisch dat een roker niet graag buiten gaat roken als ie zich amusseert?
En ja, ik vind het vrij egoïstisch, want als dat niet zo was, dan was je blij geweest met het rookverbod in eetgelegenheden en dan had je begrip gehad voor het feit dat een pintje en een sigaret goed samengaan en voor het feit dat rokers tijdens het uitgaan ook graag een sigaretje roken ZONDER dat ze daarvoor in de kou moeten gaan staan.
Euhm, als jij denkt dat er maar 25% rokers in een boit zitten: dan had je zaterdag maar eens in Illusion moeten binnenkomen 80% van wat daar rondliep was aan het roken. (en ik heb er dus echt speciaal op gelet hé)
Edit: het enige wat over die mensen kan gezegd worden is dat ze graag in de aangename sfeer blijven om een sigaretje te roken, jij zou ze naar buiten in de kou sturen. Het enige wat dat over die mensen zegt is dat ze verslaafd zijn en graag een sigaret roken, wat het over jou zegt laat ik in het midden
Weet je nele, het is frappant, ik probeer het in elke post langs beide kanten te bekijken, jij bekijkt het enkel en alleen langs jouw kant.. en ik mag niet zeggen dat dat vrij egoïstisch is?
Ik stop ermee, ik heb gezegd wat ik wou zeggen en ik denk dat vele zich daarin kunnen vinden, ik opteer voor een samenleving waar we overeen kunnen komenen begrip voor mekaar kunnen opbrengen ipv dingen af te dwingen.