Bass schreefThaMan schreefToch is het zo... heel het kot stinkt een uur boven de wind als je je kleren in de slaapkamer legt, en als ge dan nog een allergische naast je hebt liggen heb je daar weel heel de nacht last van.
Ge gaat mij toch nie vertellen dat ge s'anderdaags dan dezelfde kleren nog kunt aandoen... zeker niet.
Dezelfde kleren nog WILLEN aandoen na een nacht op stap? No thanks... da doe ik nooit, dus zie het probleem nie. Da doede sowieso al ni vind ik
ja idd, iedereen heeft toch uitgaanskledij, kledij voor op het werk, en kledij voor gewoon thuis?
die 3 soorten mix ik nooit hoor, anders zou het niet passen vrees ik ๐
en idd, de rokers gaan gezellig naar buiten, maar ik vraag mij toch af of dit de horeca niet zal kapothelpen, altijd dat naar buiten gaan... de niet rokers alleen laten binnen... dat geduw en getrek dan waarschijnlijk bij de ingang... het is nu al moeilijk om een dansvloer te vullen, laat staan als een totaal rookverbod komt ๐
trouwens, ik wil nu niet met iets dreigen hoor, maar gaan de niet rokers dan zo tevreden zijn als hun beste vrienden niet meer uitgaan wegens dit verbod? :? ik ga bv niet uit zonder mijn vrienden, dus als zij niet meer zouden uitgaan, dan zou ik denk ik ook thuisblijven...