Nele303 schreefFieneke schreef[Nele, dit is zielig van u, het is de enige post waar dat ik het op mijn manier bekijk.. nu daalt ge nog sneller in mijn achting ze.. Als ge graag op die manier uw gelijk haalt..
Zielig, egoistisch, narrow minded??
Nog iets?
Ik heb geen enkele keer de discussie persoonlijk gemaakt, maar gij doet niet anders.
Als ik dan één keer u met de neus op de feiten duw, dan kunt ge er niet tegen.
Wie is er dan zielig?
Ik denk da gij beter eens leert discussieren, en alles wat minder persoonlijk moet opnemen.. Als ik daarover sprak, sprak ik in het algemeen.. En ni naar u bepaald toe, al leidde jij wel de discussie. En idd jah, ik vind het enorm zielig dat ge niet op mijn argumenten kunt reageren, dat je alleen kunt kallen over uw percentages, maar geen deftige discussie kunt doen, en dan nog een postje waar ik mijn zuiver persoonlijk gedacht in schrijf, naar uw hand zetten om toch maar te kunnen aantonen dat je gelijk hebt. Dat vind ik idd zielig. Zoals ik al zei, je staat maar voor 1 standpunt open en dat is dat van jou.. Ik sta voor allebei open, maar nog steeds heb je dat niet door he..
Edit: zoals ik al zei, een postje waar mijn zuiver persoonlijk gedacht in staat als "kans" nemen om mij met mijne neus op de feiten te duwen is vrij zielig, mss dat jij als je over jezelf spreekt met de term "we" spreekt, maar ik niet, ik ben nog steeds alleen in mijn hoofd.