Trab schreefAfter schreef tegewoordig drinken ze allemaal cola, zijn ze mooi gekleed, niemand die nog rookt of drinkt of drugs neemt, sfeer 0.0!
Ik weet niet waar jij uitgaat, maar ik zou toch eens een andere plek zoeken :lol:
ik ga uit op café men beste, waar er nog mag gerookt en gedronken worden! en zo hou ik het graag!
tomaz schreefTrab schreefDe mensen die wegblijven worden volgens mij voor een deel gecompenseerd door het verhoogde gebruik van anderen.
't is dat... Ik zou dan al met veel meer plezier eens aan de toog gaan hangen dan nu. Sommige café's zijn echte rookhutten. Daar blijf ik nu bewust weg. Dat is voor die cafébaas ook een verloren klant. Die zou hij kunnen winnen als 't rookvrij zou zijn.
en toch denk ik dat men veeeeel meer klanten gaat verliezen op café, mensen die graag roken zullen niet meer komen, tomaz : heb je het niet gehoord van die techno fuif van nonvio? volgens mij is dat onze toekomst :cry: 1/4 binnen 3/4 buiten (en veel minder volk want de mensen zullen gewoon niet meer komen)
laat de mensen toch eens roken/drinken/drugs nemen, who cares
als er niets meer mag zullen de homeparties overwinnen eens 2010!
kennis van mij heeft een rookvrije horeca zaak en ik kan u verzekeren dat buiten +40'ers daar weinig volk te vinden is
als het dan toch zo goed zou gaan, als de horeca dan toch zou stijgen, dan had ik eens graag een rookvrije dancing gezien... en dan maar afwachten hoeveel volk er zal zijn :?: het is nu al zo moeilijk :roll:
volgens mij zijn de anti rokers zichzelf iets aan het wijsmaken want ik vrees dat er horeca zaken zullen bestaan die slechts voor 1/4 gevuld zullen zijn => uitbaters komen niet meer rond => closed
en gaan jullie dan allemaal tevreden zijn?? ps : restaurants en dergelijke heb ik geen problemen mee, maar please, laat een café/dancing zijn zoals het hoort zijn! na een weekje werken een dik feest met pint en eventueel een sigaret!