dit is de 725ste discussie die ik lees over al dan niet roken op openbare plaatsen .. ging het niet over het stoppen met roken ? ..
straks gaat men hier (en dan blik ik terug op een oneindige discussie op een ander forum) ook nog zeggen dat men niet graag naar ruimtes gaat met rokers in omdat men dan na een nachtje stappen zijn t-shirt ne keer moet wassen, en dan verslijt die nl. sneller. oh god .. na een nacht stappen wordt alles gewassen in mijn geval, en of dat nu sneller slijt .. who gives a fuck ..
om maar te zeggen dat er soms met nutteloze argumenten wordt gezwaaid !!
als't u niet aanstaat dat er in een cafe waar er altijd gerookt geweest is, men nog rookt, zoek u dan een cafe waar men niet rookt (indien deze niet te vinden is, doe dan u eigen cafe open)
als een cafe van brouwer .. en daabij ook van u favoriet bier verandert naar een naar uw smaak slecht nier, zoude ook geneigd zijn om een ander cafe te zoeken waar men uw bier wel schenkt, niet ?
tot een aantal jaren geleden stoorde het niemand, of zweeg men gewoon, en stond het u toen niet aan, bleef je er gewoon weg
waarom kan dat nu dan niet ..
het was 10 jaar geleden even ongezond hoor, maar het was nog niet op het nieuws geweest, en niet iedereen leest vakbladen over deze zaken.
dit komende van een mens die al eens een safje opsteekt maar toch minstens 2 weken toekomt met zijn pakske 🙂