mss een fake bericht maar als je op de groep At The Villa gaat kijken staat volgend bericht:
At The Villa réouvre ses porte le 31.12.2009 signé Laurence
iemand meer over of is dit kwatch????? zoals ik gevraagd heb op facebook????
somebody.........
is zoals boccaccio dus iets dat goed geweest is bljift goed dus volgens jou, nou je hebt gelijkemotionslover schreef:zou de max zijn.... reborn van goeie clubs!!!!!
extreme.....
at the villa.....
....... carat......
Heb deze mail ook ontvangen, maar toch nog afwachten mss, op de supplementaire info ...emotionslover schreef:zou de max zijn.... reborn van goeie clubs!!!!!
extreme.....
at the villa.....
....... carat......
Josse schreef:Heb deze mail ook ontvangen, maar toch nog afwachten mss, op de supplementaire info ...emotionslover schreef:zou de max zijn.... reborn van goeie clubs!!!!!
extreme.....
at the villa.....
....... carat......
Zou wel cool zijn, zo op een paar maanden tijd de re-opening van zowel Extreme als ATV![]()
Nu wat Carat betreft, daar zou'k zo precies ni te veel op hopen, surtout als men bekijkt hoe de afters toch altijd wel enorm geviseerd worden ...
it's oldskoolwagonss schreef:web link for more info![]()
nog niets gevonden! is via jean-marie op facebook!wagonss schreef:web link for more info![]()

Als ik me niet vergis, was 1 van de dwingende maatregelen betreffende het carat vonnis dat deze naam 10 jaar lang niet mocht worden gebruikt verbonden aan de uitbating van een dansgelegenheidemotionslover schreef:zou de max zijn.... reborn van goeie clubs!!!!!
extreme.....
at the villa.....
....... carat......
Lestat schreef:Als ik me niet vergis, was 1 van de dwingende maatregelen betreffende het carat vonnis dat deze naam 10 jaar lang niet mocht worden gebruikt verbonden aan de uitbating van een dansgelegenheidemotionslover schreef:zou de max zijn.... reborn van goeie clubs!!!!!
extreme.....
at the villa.....
....... carat......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten