de max, nostalgie alom hier...
Is niet aan de steenweg maar tussen de steenweg richting Wetteren, ik dacht in Overbeke, was daar achter een kerk met basketpleintje.
Ik zat er bijna elke week met ne maat, we waren 14 jaar en gingen op zondagmiddag steeds naar daar. Voor ons was de muziek soms redelijk speciaal maar denk niet dat dat het geval was voor de vele nafeestende die daar nog aanwezig waren. Veel mensen uit de buurt van Gent en Wetteren kwamen na Boccaccio of na de voetbal van AA gent langs daar nafeesten. Later waren we 16 jaar en gingen we met de Camino naar ginder op zondagmiddag. Parkeerden ons racemachien naast de talrijke andere Camino's met scheve pikkels
We zijn daar ooit eens moeten gaan lopen van een massa AA gent fans die mijne maat gingen pakken omdat hij interesse had in ene zijne Kappatraining. Twas blijkbaar de verkeerde en wijle lopen langs de spoorweg tot aant station waar ze nog naar ons aant zoeken waren

Het zat daar echt voor met zwaar mannen die later dan alles eens uitgebroken hebben tot de wc's toe en toen was de club gesloten jammer genoeg.
Ik heb er ook geen gedacht van wie er ginder toen als dj's speelde.
Twas in die tijd wel ferme muziek, heel veel belgische werk... Frankie Jones,Deg,YDR heb ik daar zeker nooit gezien hoor. 'kweet just nog da dat den tijd was van bb-gerome and the bang gang, BC & the basic boum... maar we gaan hier ni over uitwijken zeker
Ben er onlangs nog eens binnen geweest, was echt leuk gevoel.