The Empire Of New Beat II

Alles in verband met muziek
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

The Empire Of New Beat II

Bericht door ThaMan »

Weet niet echt of het toegelaten is op het forum, maar wou deze toch een speciaal plaatsje geven. Na 3 jaar heb ik nog eens verdomd veel moeite gedaan om een soort van vernieuwende "Empire Of New Beat" Mix op jullie los te laten en deze keer 1 van een kleine 100minuten !
Daarom ook dat we in deze topic ook eens een keer zouden kunnen hebben over New Beat in het algemeen en ook de nummers is zouden bekritiseren die ik deze keer gebruikt heb !

ThaMan-The Empire Of New Beat II
01 » Beathoven - Call the Cops (Boeing 747 Mix)
02 » La Rolls - Sure is
03 » The Acid Kids - Help
04 » Acid Aliens - Demon in the Closed
05 » Little Little - Just the Way Like this
06 » Dirty Harry - D Bop
07 » Miss Lie - Depression
08 » SA42 - Carnaval
09 » Schicksal - 24 Hours
10 » Miss Nude - Taste My Acid Fruit
11 » Recoil - Excerpt From Stone
12 » The Maxx - Your Highness
13 » New Egypt - Lazer Dance
14 » BX 8017 - Take an Acid
15 » Dirty Harry - Double B
16 » Techno Doctor - Full Acid Mix
17 » Fad Gadget - Lady Shave
18 » Depeche Mode - Never Let Me Down Again (Aggro Mix)
19 » Sacher Muzak - Van Den Beat
20 » Hithouse - I Felt Acid House Love
21 » PLB System - Just Like This
22 » The Caravan - X Beat
23 » Sly and Robbie - Boops (Here to Go)
24 » Confettis - No
25 » Morton Sherman Bellucci - Mc Call
26 » D.I.Y. - You Dont Have 2 Worry

De Mix kan je vinden op is-music.net
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

thanks ThaMan! uw mixen van New Beat uit het verleden staan hier veel op, dus deze zal ook wel in orde zijn ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Ik vind 'm ook wel te pruimen: enkele tracks die ik niet kende en een paar klassiekers die er bij mij vlot ingaan.
Een topic specifiek over new beat? Smithers, release kEIMI! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

LoL... Keimi zal er wel een patat opgeven.
Anyway in deze mix vind ik nr 9 "Schicksal - 24 Hours" de lekkerste. Vette vuile bassline en super vocal er tussen zoals het hoorde.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

whaaw! Daar is werk aan geweest volgens mij, damn seg, heel puik werk man!
Ne mens kan toch ni klagen van het aanbod den dag vandaag :-)
Héél goeie mix met New Beat classics, pure New Beat en donkere, Pré New Beat, Post New Beat als het maar int kaderke past zoals het hoort te zijn naar mijn gedacht. Ik ken er zelfs ook niet alles van opt eerste zicht maar nu moeten die zeker ook eens gaan opzoeken. setje direct eens opzetten om te beginnen :-)

1 » Beathoven - Call the Cops (Boeing 747 Mix)
> Met bekend intro en veel andere samples die ze overal gepikt hebben vanop platen uit de US, zoals we gewoon zijn bij Target Records. TR was Aalsters dus zal zelf maar dimmen... :-)

02 » La Rolls - Sure is
> Prachtplaat, heel origineel in zijn gerne! Zelf één van men favo's en hun andere plaat 'Fool Moon Roolz' is ook erg duister, ook één van men donkere favo's trouwens.

03 » The Acid Kids - Help
> Help, dat ge dat hebt man!

04 » Acid Aliens - Demon in the Closed
> Ken ik niet vanbuiten. Het label Espera staat garant voor pure een pure New Beat sound. Vele platen hiervan zijn niet op maxi verschenen maar enkel op LP, ook deze dus. Is niet simpel om alles van dat label te vinden maar er staat vette pure dingen op!

05 » Little Little - Just the Way Like this
> Post new beat, Skizzo, Hard Beat of Pré Belgian Techno genoemd, weet ik veel, vette zweefplaat dat is zeker!

06 » Dirty Harry - D Bop
> Meer commerciele classic maar zeker de moeite waard om te draaien.

07 » Miss Lie - Depression
> Lekker zweven dit nummer! Héél goed gekozen en de andere nummers van die plaat zijn ook post NB en subliem! Ik ben favo van de eerste track maar iets trager dan normaal, en ook de laatste van die plaat.
Check it out, echt iets voor ne volgende retro zou ik zeggen ;-)

08 » SA42 - Carnaval
> Alweer patat erop en met duidelijke EBM (Electronic Body Music) invloeden, die manne waren er ook vroeg bij. Zit ook bij men favo's, vette acid versie!

09 » Schicksal - 24 Hours
> En terug ne favo, dark and slow as it should be...

10 » Miss Nude - Taste My Acid Fruit
> KAOS records, garant voor acid straigt to the head.
Must check label voor acid freaks!

11 » Recoil - Excerpt From Stone
> Dat is wat ehn... :-) Cult new beat naar het schijnt, toch kan ik die niet op maxi vinden dus mensen die weten vanwaar dit komt, please help :oops: Dit is wel op een LP uitgekomen die ik pas laat aangekocht heb omdat de prijs erg duur was. Ondertussen wel te vinden en heb er zelf nog enkele van dubbel. ff de link naar Discogs want das echt een originele compilatie in samenstelling van nummers > http://www.discogs.com/release/196220

12 » The Maxx - Your Highness
> Commercial maar feitelijk wel nog leuk

13 » New Egypt - Lazer Dance
> Alweer een verassing dat me onbekend voorkomt. Richard David Smith ff gescreend en snap het verhaal nog steeds niet, please help! :D Die gast heeft nadien blijkbaar met enkele groten der aarde samengewerkt en breng dus één van zijn eerste werkjes uit op Jo 'Technotronic' Bogaert zijn label Clip Records (alweer uit Aalst)? Jep, Aalst ligt aan het ontstaan van de New Beat. De eerste track in de hitparade is trouwens ook van Jo, Nux Nemo - Hiroshima. Meer zelfs ik zeg dat pure NB ontstaan is in Aalst rond 86-87! dat is durven é... :mrgreen: Soit, deze track is volgens mij ook veel trager dan origineel en ook niet op maxi uitgekomen naar mijn weten. Wel op LP die ook terug het vermelden waard is http://www.discogs.com/release/193214

14 » BX 8017 - Take an Acid
> Vette pure New Beat sound. Marc Neuttiens, Jack Mauer hun platen op Sound Of Belgium (soms iets platter commercieel goed label) waren meestal wel acid. en ze hebben los van andere ook nog op vele andere labels uitgebracht. De link met het medeontstaan van R&S records is ook snel gemaakt dus ff mijn logica (want heb dit uit eigen veronderstelling/logica)...
> Marc Neuttiens, Jack Mauer hebben begin '80 meegewerkt aan nummers van Mike Antony en Big Tony, beide disco nummers die aan het ontstaan van R&S records lagen. Ze hebben ook onder enkele aliassen samengewerkt met Sabine Maes (de 'S' van R&S) , jep, o.a. die van de mega hit 'Code 61 - Drop The Deal' begin van R&S en het sublabel 'Limited Club Edition' dat de naam Ferrari droeg. Op R&S hebben ze dan ook een prachtplaat gemaakt genaamd 'Spock Jr. - Acid Alien', de tweede NB plaat op R&S (inderdaad R&S was int begin alllemaal New Beat). Check ook deze release de b-kant > http://www.discogs.com/release/34238

15 » Dirty Harry - Double B
> Een meer commerciele maar pure classic van de New Beat Guru Harry Van Oekel die ook wel prachtnummers heeft gemaakt. En wat ik nu zie op Discogs... Died in May 2008... again a hero in heaven :x R.I.P

16 » Techno Doctor - Full Acid Mix
> Een meer platte commerciele met tal van samples.

17 » Fad Gadget - Lady Shave
> All time electro classic, nope geen belgische NB maar pré NB related. Heeft dezelfde feeling als zijn Love Parasite dat later ook als post NB op Dance Opera verscheen. > http://www.discogs.com/release/73803

18 » Depeche Mode - Never Let Me Down Again (Aggro Mix)
> Yes, ook Depeche mode werd erdoor gehaald tussen de new beat Onmisbaar prachtstuk met EBM invloed! Das zweven en gaan tegelijk... :D

19 » Sacher Muzak - Van Den Beat
> Eén van de platen die gemaakt werd ten gevolge van de vreemde verdwijning van de man met de pijp Paul Van Den Boeynants, de Burgemeester van Brussel. Allemaal platte uitgaven voor mij persoonlijk maar zo was de New Beat nu eenmaal geworden vanaf '89... ff lachen mag wel zeker... :D
Verder is SSR één van men lievelingslabels en zijn de uitvoerders van sacher Muzak niet de minste! ;-) ff lachen mag wel zeker zullen ook zij gedacht hebben...

20 » Hithouse - I Felt Acid House Love
> Damn seg, dikke verassing hier want deze track was me totaal onbekend. Deze ook niet op maxi uitgekomen denk ik maar van de LP wist ik wel dat er meerdere goeie dingen op stonden! Vette schijf, wel herkenbaar herwerkte classic - raad het originele - Toch respect voor deze hollander. > http://www.peterslaghuis.com R.I.P.

21 » PLB System - Just Like This
> New Beat people Here It Is... PLB system 5Perfect Low Beat), één van de commerciele uitvoerders die meerdere platen hebben gemaakt allen uitgekomen op Target Records. Van de toen nog jonge mannen die den Target Shop/Label uit Aalst lieten draaien. Zij deden ook de meeste optredens voor aliassen op Target Records (PLB, Caravan, Neon,...) en kregen de kans om in de studio van Luc Devriese te duiken. Door deze mensen ben ik ooit in de NB geraakt, thanks guys...!

22 » The Caravan - X Beat
> Alweer een verassing hoor! Kende ik niet vanbuiten, de X-Tra Beats dus van op The Caravan - The World Beat plaat. de sound waarschijnlijk ook gesampled van de duitse Beat-A-Max of CCCP die in '86 al degelijke dingen maakten. Jep nog es, Target en New Beat was hoofdzakelijk sampelen hé :D

23 » Sly and Robbie - Boops (Here to Go)
> de ontdekking voor mij, subliem!!! Heb ik niet dit nummer :oops:
Niet Belgisch, pré NB stuff, Rap en produced by Bill Laswell, niet de minste feitelijk :oops: Thanks dude!

24 » Confettis - No
> Alweer een verassing (op den duur is het geen verassing meer ehn Thaman :D). Ken ik ook niet dit nummer, majja wie denk daaraan om dit te spelen.
Is ook weer enkel op hun LP uitgekomen volgens mij.

25 » Morton Sherman Bellucci - Mc Call
> > Leuke maar niet mij favo. MSB (Morton (Jo Casters), Sherman (Herman Gillis) and Belluci (Roland Beelen)) zijn de mannen die naast Maurice Engelen de meeste NB releases hebben uitgebracht onder tal van aliassen, ook wel grondleggers samen met Jo Bogaert en enkele andere.
http://www.discogs.com/artist/Morton+Sherman+Bellucci
http://www.discogs.com/artist/Maurice+Engelen
Uit die grondleggers, geëvolueerd uit de belgische Rock is ooit Antler records begonnen > Subway (New Beat) > Antler Subway > KAOS > Complete KAOS > Dance Opera > PIAS... en nog veel meer! ;-)

26 » D.I.Y. - You Dont Have 2 Worry 8) :mrgreen:
> Vette acid van Marcos Salon en Chris Inger, beide ook verantwoordelijk voor de belgische muziekstroming.

Man man, ff bekomen nu, prachtig in elkaar gestoken man, ik heb echt plezier aan zo'n dingen! Wie mij nog eens een avond wil bezighouden, laat U maar gaan (maar liefst niet op een maandag na een zwaar weekend :D )... !
Toelichtingen zeker welkom daarvoor zit ek opt forum, om alles wat bij te schaven op ander gebied :-)

Zo zie ja maar wat ge in de New Beat allemaal terug kunt vinden van gernes en historie. Das waar het bij mij ook begon rond 87, net daarom dat ik me hiermee als hobby bezig hou. Mede door de NB heb ik een brede kijk op muziek en bijna dagelijks leer ik nieuwe dingen bij die voor anderen dan weer vanzelfsprekend zijn. New Beat is geen platte Bingo en Confetti's troep zoals velen denken maar er is wel veel troep gemaakt das zeker ;-)

New Beat A Belgian Dance Revolution. Na-broeisel van de Belpop, Electro, Synth pop, Avantgarde, Soul, Disco, New Wave, Cold Wave, EBM,... en grondlegger geweest van de belgische techno. Thanks god the was New Beat before the good old techno days!

als ge wilt verder zeveren over new beat check @ http://www.myspace.com/newbeatkeimi
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

wat kunnen we er nog aan toevoegen, the master has spoken... :bom:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Wel, ik zal er hier en daar nog wat aan toevoegen (maar kleine, onbenullige dingskes he):

keimi schreef: 11 » Recoil - Excerpt From Stone
> Dat is wat ehn... :-) Cult new beat naar het schijnt, toch kan ik die niet op maxi vinden dus mensen die weten vanwaar dit komt, please help :oops: Dit is wel op een LP uitgekomen die ik pas laat aangekocht heb omdat de prijs erg duur was. Ondertussen wel te vinden en heb er zelf nog enkele van dubbel. ff de link naar Discogs want das echt een originele compilatie in samenstelling van nummers > http://www.discogs.com/release/196220
Goeie producties, heeft een aantal maal in Gonzo Circus gestaan (dat boekske waar ik voor schrijf)!

Jep, Aalst ligt aan het ontstaan van de New Beat. De eerste track in de hitparade is trouwens ook van Jo, Nux Nemo - Hiroshima. Meer zelfs ik zeg dat pure NB ontstaan is in Aalst rond 86-87! dat is durven é... :mrgreen:
Dat is vragen om een reactie he! :-)
Een genealogie in de muziek is nooit zo rechtlijnig. In mijn kopke is Aarschot (Herselt) minstens even belangrijk geweest met de new wave/ EBM-feesten die Maurice Engelen en co. daar organiseerden. Dat heeft daar een aantal mensen in de juiste richting geduwd. Later is Antler daar inderdaad uit voortgevloeid.
Nu ja, die new wave/ EBM-scene met in extensie heel het goth-gebeuren was/ is in Aalst erg groot, dat klopt (met donkere keten als De Gele Limonade indertijd) en is daar ook verantwoordelijk geweest voor enkele impulsen die tot new beat hebben geleid.
15 » Dirty Harry - Double B
> Een meer commerciele maar pure classic van de New Beat Guru Harry Van Oekel die ook wel prachtnummers heeft gemaakt. En wat ik nu zie op Discogs... Died in May 2008... again a hero in heaven :x R.I.P
Had van dit overlijden inderdaad ook iets opgevangen... Weet iemand daar meer van misschien? Toeval wil dat ik een paar dagen geleden in een tweedehandswinkel hier die "Tripple Dibble Train House Jam" heb gekocht van Sweat, waar hij ook bij zat. De schijf zat tussen de Engelbert Humperdinck-platen en opnames van de Wiener Sängerknaben en kostte ocharme een halve euro...
17 » Fad Gadget - Lady Shave
> All time electro classic, nope geen belgische NB maar pré NB related. Heeft dezelfde feeling als zijn Love Parasite dat later ook als post NB op Dance Opera verscheen. > http://www.discogs.com/release/73803
Wees er maar zeker van dat Fat Gadget all time classic is! Lag ook aan de bais van het fantastische Mute-label he.
19 » Sacher Muzak - Van Den Beat
> Eén van de platen die gemaakt werd ten gevolge van de vreemde verdwijning van de man met de pijp Paul Van Den Boeynants, de Burgemeester van Brussel. Allemaal platte uitgaven voor mij persoonlijk maar zo was de New Beat nu eenmaal geworden vanaf '89... ff lachen mag wel zeker... :D
Verder is SSR één van men lievelingslabels en zijn de uitvoerders van sacher Muzak niet de minste! ;-) ff lachen mag wel zeker zullen ook zij gedacht hebben...
Is dat nog steeds Morpheus die dat leidt? Hoe is het daarmee?
23 » Sly and Robbie - Boops (Here to Go)
> de ontdekking voor mij, subliem!!! Heb ik niet dit nummer :oops:
Niet Belgisch, pré NB stuff, Rap en produced by Bill Laswell, niet de minste feitelijk :oops: Thanks dude!
Ah Laswell... Ik ben grote fan en dacht hier even een hele biografie uit mijn toetsenbord te slaan, maar 'k zal het maar laten... :-)
24 » Confettis - No
> Alweer een verassing (op den duur is het geen verassing meer ehn Thaman :D). Ken ik ook niet dit nummer, majja wie denk daaraan om dit te spelen.
Is ook weer enkel op hun LP uitgekomen volgens mij.

Klopt ja, 'k heb hier de cd-versie haha.
Man man, ff bekomen nu, prachtig in elkaar gestoken man, ik heb echt plezier aan zo'n dingen!


Idem hier, Thaman!

Zo zie ja maar wat ge in de New Beat allemaal terug kunt vinden van gernes en historie. Das waar het bij mij ook begon rond 87, net daarom dat ik me hiermee als hobby bezig hou. Mede door de NB heb ik een brede kijk op muziek en bijna dagelijks leer ik nieuwe dingen bij die voor anderen dan weer vanzelfsprekend zijn. New Beat is geen platte Bingo en Confetti's troep zoals velen denken maar er is wel veel troep gemaakt das zeker ;-)
Bwa, veel mensen gaan nogal makkelijk over tot het uitroepen van iets als platte troep. Stiekem zitten er toch ook wel goede dingen tussen die categorie van platen. Bijvoorbeeld de Confetti's zijn tot het toonbeeld van ridicule new beatrotzooi gemaakt, en dat is commercieel inderdaad uitgemolken (wie heeft de strips nog? :-)) maar op zich hebben zij toch een aantal tracks die écht werken. En ik hou soms wel van die scheve samples of foute vocals in heel wat new beat, haha.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

keimi schreef:11 » Recoil - Excerpt From Stone
> Dat is wat ehn... :-) Cult new beat naar het schijnt, toch kan ik die niet op maxi vinden dus mensen die weten vanwaar dit komt, please help :oops: Dit is wel op een LP uitgekomen die ik pas laat aangekocht heb omdat de prijs erg duur was. Ondertussen wel te vinden en heb er zelf nog enkele van dubbel. ff de link naar Discogs want das echt een originele compilatie in samenstelling van nummers > http://www.discogs.com/release/196220
De volledige versie van Stone staat op de EP Hydrology.
http://www.discogs.com/release/128832

Op de About New Beat lp staat enkel hét stuk wat gedraaid werd in de NB-sets. Maar eigenlijk is dat dus een nummer van een kwartier.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Prachtige toelichting waar ik ook weer iets van heb opgestoken.
Ivm "Recoil" de versie die ik gebruikt heb, komt idd uit "About New Beat Past & Present" op MG met toch een prachtige kaft voor een verzamelaar !

Ivm Harry Van Oeckel, ik kan wel es vragen wat er juist gebeurt is... woonde dus niet ver van mij af. En ook ik ben totaal verbaasd van zijn overlijden. Zal toch aan zijn absurde levenstijl gelegen hebben denk ik. Kerel had al een bescheiden leeftijd bij het uitkomen van "D-Bop" en menigmaal als Dj aan het werk gezien.

Wie herinnert zich eigenlijk nog de "KAOS Acid & New Beat Tour" ? Heb ik toen in de tijd 4x gezien. En ik had begod toen al een stevige boon voor Miss Nicky Trax. Achteraf gezien was dat eigenlijk wel serieus amateuristisch met Nicky Van Lierop in de hoofdrol samen met die "Caddy" (chick op New Beat Take 3) als "Nicky Traxx", "Lords Of Acid", "Jade 4U" en nog wat.... maar who carez in die tijd.. was gewoon alles geven !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Anyway er was veel vraag achter deel 1 (via mail etc...) Dus bij deze staat deze er ook weer op voor jullie pleasure.

ThaMan-The Empire Of New Beat

01 » Carlos Peron-Breaking In
02 » Lords of Acid-I Sit on Acid (Remix)
03 » Out of Space-You (Dance Mix)
04 » Pericles-Fly Woman
05 » T99-Invisible Sensuality (12 Inch)
06 » Space Opera-Mandate My Ass
07 » Boy Toy-Touch My Body
08 » Moments of Ecstacy-Wanna Get Out
09 » Beat Beat Beat-Beat in the Street
10 » Reject 707-Brainkiller
11 » Snowy Red-Euroshima Wardance
12 » Psycho-Cid Dadada Cid
13 » New Beat Generation-Suck the Beat
14 » Plb System-Switch Bitch
15 » Casa Nostra-Insomnia (Extended Version)
16 » F.O.G.-Electricity
17 » Hno3-Doughnut Dollies
18 » S.A. 42-Carnaval
19 » Public Relations-New Beat Mind
20 » Public Relations-Public Relations
21 » Rhythm Kings-A La Recherche
22 » Beat Track Vol 2-Jukebox Baby's (c:

AL HIER TE VINDEN
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Na dit allemaal gelezen te hebben......ook is effe beluisteren denk :cheers:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Toch ook ff checken ... raar dat de opmerking hier nog niet is gevallen dat die "Boops" van Sly & Robbie heel recent nog aan de basis lag van het nummer "Rudebox" van Robbie Williams.

Of is het fout om dat toe te geven? 8)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:Toch ook ff checken ... raar dat de opmerking hier nog niet is gevallen dat die "Boops" van Sly & Robbie heel recent nog aan de basis lag van het nummer "Rudebox" van Robbie Williams.

Of is het fout om dat toe te geven? 8)
Lemant, Robbie Williams is toch die gast van die plaat "Swing When Your Winning", niet? Ongelooflijk...! :D :D :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

amai, straf mixke. Impressive :bom:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

@ lemant: 100% met je eens, en gooi daarbij "Let's Jam The House" bovenop en je had "Rudebox".

Thx voor alle reacties btw...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten