Het einde van de wereld is nabij!

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Het einde van de wereld is nabij!

Bericht door Nostalgie90 »

Ik ben niet direct geneigd om profetische voorspellingen te geloven, maar dit lijkt toch wel ergens op waar we nu stilletjes naartoe gaan .....
Ik zou zeggen schol en drinkt er nog ene zolang we nog kunnen!

2008 - Gods Laatste Getuigenis

Vanaf nu tot het einde van 2008, zullen vele profetieën in vervulling gaan, vooral de Zeven Donders uit het Boek Openbaring, die de apostel Johannes zag maar niet mocht opschrijven. Die Donders worden in dit boek onthuld, samen met veel gedetailleerde informatie over de laatste drie en een half jaar van menselijk zelfbestuur op aarde, die opgetekend staan in het Zevende Zegel van Openbaring.

Sommige van deze profetieën gaan over de ondergang van de Verenigde Staten tijdens de komende twee jaar; dit zal gevolgd worden door de laatste wereldoorlog van de mensheid. Die laatste oorlog zal het gevolg zijn van zware conflicten tussen de heersende religies en de regeringen die door hen beïnvloed worden. Miljarden zullen sterven! Deze tijd zal vele malen erger zijn dan zelfs de slechtste omstandigheden die we in onze menselijke geschiedenis gekend hebben.

Naarmate deze gebeurtenissen zich ontplooien, zal de wereld zich in toenemende mate bewust worden van de authenticiteit van wat in dit boek geschreven staat. Zij zal zich ook beginnen te realiseren dat Ronald Weinland inderdaad door God gezonden is, als Zijn eindtijdprofeet.

Dit boek is hoofdzakelijk gericht aan mensen die behoren tot de drie grote religies van deze wereld (Islam, Jodendom en Christendom), die geworteld zijn in de God van Abraham. Ronald Weinland is tot deze drie gezonden.
De Geprofeteerde Eindtijd

De eindtijd is aangebroken. Honderden miljoenen mensen zullen sterven in de ergste tijd van verdrukking die de wereld ooit gekend heeft. U moet hierover op de hoogte worden gebracht, zodat u weet wat u kunt doen.

De Geprofeteerde Eindtijd zal voor vele lezers een uitdaging zijn als zij acht slaan op de catastrofale eindtijdgebeurtenissen waarvan staat geprofeteerd dat zij binnenkort zullen plaatsvinden. Hoewel velen datgene wat hier geschreven staat niet serieus zullen nemen, zal hun een gevoel van ongeloof bekruipen wanneer de gebeurtenissen die in dit boek worden beschreven zich beginnen te voltrekken.

Deze gebeurtenissen zullen een aanvang nemen met een veelvoud aan terroristische aanslagen en natuurrampen, die de verwoestingen van 9/11 ver zullen overtreffen. De enorme omvang van dit alles zal leiden tot de gondergang van de Verenigde Staten en Groot Brittani�, wat op zijn beurt zal leiden tot Wereldoorlog III.

Dit zijn zeker geen prettige zaken om te overdenken, maar de werkelijkheid zal nog vele malen erger blijken te zijn. U moet zich nu voorbereiden op wat komen gaat. De stappen die u nu onderneemt, kunnen mogelijk ook uw geliefden helpen om dit alles te overleven.
bron:http://the-end.com/nederlands/
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

de wereld is om zeep, da kan ik geloven :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

StevenR_73 schreef:de wereld is om zeep, da kan ik geloven :mrgreen:
Ik ben zaterdag nog naar de Makro geweest, o.a. voor zeep :mrgreen:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Als ik ne kater heb, denk ik altijd dat het einde nabij is :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dit boek is hoofdzakelijk gericht aan mensen die behoren tot de drie grote religies van deze wereld (Islam, Jodendom en Christendom), die geworteld zijn in de God van Abraham. Ronald Weinland is tot deze drie gezonden.
Ik behoor tot geen enkele religie. Blijft mijn wereld dan bestaan? Of ga ik zowiezo naar de HEL :roll:

Als er een nieuwe WO komt vrees ik dat die niet vanuit het terrorisme komt, maar net zoals de vorige twee ontkiemt in de Balkan, het kruidvat van Europa.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

tomaz schreef:
Dit boek is hoofdzakelijk gericht aan mensen die behoren tot de drie grote religies van deze wereld (Islam, Jodendom en Christendom), die geworteld zijn in de God van Abraham. Ronald Weinland is tot deze drie gezonden.
Ik behoor tot geen enkele religie. Blijft mijn wereld dan bestaan?
:lol:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Onzin a la carte !

De wereld is al jaaaaren verkloot. Dus we blijven ook doorkloten, en ook over 100 jaar kloten we nog aan.

Het duurt bijvoorbeeld nog wel ff voordat we met z'n allen erachter zijn, dat er geen goden en dergelijke bestaan.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Och, tegen dan liggek toch al lang onder de zoden.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Die profeten zouden beter op hun eigen beginnen. Als die mannen zo'n zaken kunnen voorspellen, waarom dan ,niet meedoen met de lotto of de beurs? Met dat geld kunnen ze dan de volgende 'Ark van Noë' bouwen. :mrgreen:
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Ik leef sowieso elke dag alsof 't mijne laatste is dus ik moet niks veranderen :D
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

nu staat er in dien eerste quote iets van de profetiën van Johannes, en van de ondergang van Amerika

ik dacht niet dat men ten tijde van Johannes al van Amerika had gehoord
was de aarde toen wel al rond ? :)


afin, zoals al die religieuze zaken: zever !!
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zie een oorlog op wereldniveau als een soort "reset'" waardoor iedereen van nul terug moet herbeginnen. Voor sommigen is dit een voordeel, voor anderen een nadeel.

Ik ben trouwens nog altijd van mening dat we in een hypocriete kunstmatige vrede leven.
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ooit gaat de wereld wel vergaan ma da kan nog heel lang duren ;) :alien:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik heb zo'n paar pagina's gelezen tot het over engelkes en heiligen begon ...
Ge moet toch gene profeet of heilige zijn om te voelen dat er iets gaat gebeuren als alles zo verder gaat, ik denk dat Tomaz er niet ver naast zit dat het daar kan ontstaan als het zo moest zijn.
Eerst zullen we economisch serieus achteruitgaan en das altijd een oorzaak voor ontevredenheid en heibel!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

WO I is ontstaan in de Balkan, maar WO II is bij mijn weten ontstaan door de ziekelijke geest van 1 man.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten