Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Legendary Member

Bericht door Nostalgie90 »

Ik wist dat hij ging trouwen, en ik had wel een vermoeden dat er zoiets zat aan te komen ...
Alé dan zal ik hem nog eens ne gelukkige wensen.
Co-Admin

Bericht door Den Backer »

djaxxie schreef: Was sarcastisch bedoeld 8)
Neen toch niet, natrappen wanneer de persoon in kwestie zich niet kan verweren is niet mijn stijl (zou ik wat laag vinden, desondanks wat hij gedaan heeft). Ik heb nog altijd respect voor de man zijn werk.
Dat het hier nu als persoon niet goed klikte, doet geen afbreuk aan zijn skills hé. Iedereen heeft nu eenmaal goede en slechtere eigenschappen (kijkt bij uwzelf en ge zult wel zien). Die van KJ kennen we nu ook wel ondertussen.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 09 mei 2007, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Co-Admin

Bericht door Den Backer »

BOUNCER schreef: Cloud kan da es den 11sten es zelf vragen want de kevin komt daar draaien voor zijn trouw.
Nice, alvast proficiat Cloud dan... ;-)
Afbeelding
ads
Elite Club Member

Bericht door ads »

ja, nen proficiat Cloud!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner

Bericht door BOUNCER »

Al wat ik nog wil zeggen over Jee-mans dat het een hele grote dj geweest is, periode Balmo en Axiome, maar als mens komt hij heel veel tekort.

Ik zeg het nogmaals ik was een fan van het eerste uur volgde hem al vanaf Balmo-tijd maar voor mij persoonlijk heeft hij afgedaan en k denk dat ik hier voor nog een paar mensen mag spreken.
Afbeelding
Club Owner

Bericht door djaxxie »

BOUNCER schreef:Al wat ik nog wil zeggen over Jee-mans dat het een hele grote dj geweest is, periode Balmo en Axiome, maar als mens komt hij heel veel tekort.

Ik zeg het nogmaals ik was een fan van het eerste uur volgde hem al vanaf Balmo-tijd maar voor mij persoonlijk heeft hij afgedaan en k denk dat ik hier voor nog een paar mensen mag spreken.
op menselijk vlak Ja, op muziekaal vlak blijft hij een god

.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member

Bericht door Bass »

Wa is der nu eigenlijk juist gebeurd met Kevin, want heb het verhaal niet kunnen volgen?
Club Owner

Bericht door djaxxie »

Lees de 55 voorgaande pagina's he :evil:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member

Bericht door Bass »

djaxxie schreef:Lees de 55 voorgaande pagina's he :evil:
Daar bn ik nu net iet te lui voor :d Weet alleen da hij hier geband is? Ma wrm..
Club Owner

Bericht door After »

alle posts die er een beetje 'over' waren zijn al lang gewist, dus zoveel zal hij er niet van kunnen begrijpen

basicly : de man denkt dat iedereen moet plooien voor de man, en als iemand zijn gedachtengang niet volgt, krijg je een reactie met vele UITROEPTEKENS en dreigementen via rechtbank :wink: meer moet er over de situatie niet gezegd worden :)
Legendary Member

Bericht door Nostalgie90 »

ale hup we zijn weeral vertrokken, kwa vuurtjes stoken kunnen jullie er wel weg mee :x
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 10 mei 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member

Bericht door Bass »

Nostalgie90 schreef:ale hup we zijn weeral vertrokken, kwa vuurtjes token kunnen jullie er wel weg mee :x
No offence, ma heb het gwn niet kunnen volgen.. en het was zeker niet om te steuken, voor mij part moogde de vorige 3-4 trg wissen nu ik het weet
Club Owner

Bericht door After »

allé hop, back on topic :D
Club Member

Bericht door M.U.C. »

Nostalgie90 schreef:ale hup we zijn weeral vertrokken, kwa vuurtjes stoken kunnen jullie er wel weg mee :x
AMEN !!
Fade to grey !
Club Owner

Bericht door BOUNCER »

Nostalgie90 schreef:ale hup we zijn weeral vertrokken, kwa vuurtjes stoken kunnen jullie er wel weg mee :x
Als iemand vraagt waarom mag men toch uitleggen zekerst en als niet stap ik naar de rechtbank...
Afbeelding
Plaats reactie