Kevin Jee
Legendary Member
Co-Admin
Neen toch niet, natrappen wanneer de persoon in kwestie zich niet kan verweren is niet mijn stijl (zou ik wat laag vinden, desondanks wat hij gedaan heeft). Ik heb nog altijd respect voor de man zijn werk.djaxxie schreef: Was sarcastisch bedoeld
Dat het hier nu als persoon niet goed klikte, doet geen afbreuk aan zijn skills hé. Iedereen heeft nu eenmaal goede en slechtere eigenschappen (kijkt bij uwzelf en ge zult wel zien). Die van KJ kennen we nu ook wel ondertussen.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 09 mei 2007, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Co-Admin
Al wat ik nog wil zeggen over Jee-mans dat het een hele grote dj geweest is, periode Balmo en Axiome, maar als mens komt hij heel veel tekort.
Ik zeg het nogmaals ik was een fan van het eerste uur volgde hem al vanaf Balmo-tijd maar voor mij persoonlijk heeft hij afgedaan en k denk dat ik hier voor nog een paar mensen mag spreken.
Ik zeg het nogmaals ik was een fan van het eerste uur volgde hem al vanaf Balmo-tijd maar voor mij persoonlijk heeft hij afgedaan en k denk dat ik hier voor nog een paar mensen mag spreken.
op menselijk vlak Ja, op muziekaal vlak blijft hij een godBOUNCER schreef:Al wat ik nog wil zeggen over Jee-mans dat het een hele grote dj geweest is, periode Balmo en Axiome, maar als mens komt hij heel veel tekort.
.
alle posts die er een beetje 'over' waren zijn al lang gewist, dus zoveel zal hij er niet van kunnen begrijpen
basicly : de man denkt dat iedereen moet plooien voor de man, en als iemand zijn gedachtengang niet volgt, krijg je een reactie met vele UITROEPTEKENS en dreigementen via rechtbank
meer moet er over de situatie niet gezegd worden 
basicly : de man denkt dat iedereen moet plooien voor de man, en als iemand zijn gedachtengang niet volgt, krijg je een reactie met vele UITROEPTEKENS en dreigementen via rechtbank
Legendary Member
ale hup we zijn weeral vertrokken, kwa vuurtjes stoken kunnen jullie er wel weg mee 
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 10 mei 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.