Pagina 24 van 38
Geplaatst: 09 dec 2007, 15:11
door ToNe-E
thnx foolish mind en carat-freak!

Geplaatst: 09 dec 2007, 16:25
door Stanne
Joeeew den ToNe-E.
Wees welgekomen en enjoy.
Geplaatst: 09 dec 2007, 16:35
door ToNe-E
mercie!

Geplaatst: 10 dec 2007, 12:48
door nikki
ToNe-E schreef:ff voorstellen:
NAAM: Tony
GEBOREN: ja duh

in '76
WOONT IN: Kapellen, binnenkort Geel
BEZOCHTE CLUB: ---> C L U B X <---
BIJDRAGE AAN DE SCENE: 2 vinyls uitgebracht op powerbeats in 2000 (
http://www.discogs.com/artist/Revenger%2C+The)
FAVO STIJL: hardcore, early hardcore, oldskool, hard-trance, hardstyle
REDEN: denk hoe langer hoe meer terug aan de goeien ouwen tijd in Club X en was wa op zoek naar andere ex-X-addicts

Ben ook ex X'er periode '94 tot '97. Welkom !!!
Geplaatst: 10 dec 2007, 15:47
door Alexxx
Heyy
Ik ben Alex , 36 jaar en muziekfreak
Favo stijlen : Acid/New Beat/Early Rave/Oldskool/Hardcore
Alle Electronische muziek eigenlijk wel.
Ik heb me aangemeld voor dit forum omdat ik 2 dagen terug ineens weer werd geconfronteerd met Amnesia : Ibiza..en ik was weer helemaal verkocht..
Hoppa..hardcoreradio uit en 2 dagen niks anders dan de oude New Beat platen vooral weer opzoeken...veeeeeeel flashbacks gehad..tot ik bij dit droomforum uitkwam
Inmiddels een heerlijke Boccaccio mix opstaan uit 91
Als mensen dezelfde passie delen met me over vooral New Beat meld je gerust aan op mijn msn..lijkt me gezellig..
Genoeg gezeurd..
Laterrr
Alex
Geplaatst: 10 dec 2007, 16:54
door foolish mind
Hallo Alexx welkom erbij
Je zal wel hier je weg vinden naar al die nostagische tijd.
Heb je alvast toegevoegd aan msn lijst
Geplaatst: 10 dec 2007, 17:03
door Alexxx
foolish mind schreef:Hallo Alexx welkom erbij
Je zal wel hier je weg vinden naar al die nostagische tijd.
Heb je alvast toegevoegd aan msn lijst
Gezellig
En ik kan inderdaad mijn lol op hier..wat een genot al die heerlijke tracks weer te horen..

Geplaatst: 10 dec 2007, 17:49
door ToNe-E
nikki schreef:Ben ook ex X'er periode '94 tot '97. Welkom !!!
Eej nikki!
Dan gaan we mekaar daar wss wel is gezien hebbe!
2jaar Club X, nieuwjaar naar 96, ... allé ja en elk ander weekend bekan

Geplaatst: 10 dec 2007, 20:46
door Stanne
@ Alexxx: weeral nen ancien. Nooit ni slecht.
Tword hier op den duur nog rimpeldance plaats van rimpelrock
Anyway, enjoy
Geplaatst: 10 dec 2007, 22:06
door Alexxx
Stanne schreef:@ Alexxx: weeral nen ancien. Nooit ni slecht.
Tword hier op den duur nog rimpeldance plaats van rimpelrock
Anyway, enjoy
hahaha QFT
Tx..i will..
Ik wil hierbij foolish mind nu al heel erg bedanken voor het verschaffen van een aantal superlinks..vooral die van Lazer radio..
Hardcore kan me ff gestolen worden..dat weet ik wel..

Geplaatst: 10 dec 2007, 22:12
door poehaaaaa
welkom alexxx, veel plezier op dit webstekkie

Geplaatst: 10 dec 2007, 22:21
door Alexxx
poehaaaaa schreef:welkom alexxx, veel plezier op dit webstekkie

Dank U..ik zal me zeker vermaken..

Geplaatst: 14 dec 2007, 19:02
door carat-freak
welkom op LC Alexx...
grtz
Geplaatst: 14 dec 2007, 19:42
door Alexxx
carat-freak schreef:welkom op LC Alexx...
grtz
Ook bedankt
Ik heb al weer aardig wat classic deuntjes gehoord..bevalt goed..

Geplaatst: 19 dec 2007, 01:54
door Flavour
Even voorstellen
Wij zijn 2 personen uit Roeselare en organiseren, eveneens in Roeselare, fuiven onder de naam FLAVOUR !
vandaar onze nickname
Onze fuiven gaan steeds door in 't landhuys in Roeselare en dit om de twee maanden.
12.01.2008 met phi-phi, mousa, sammir, davey, pablo
Voorts zijn we ontzettend veel bezig met muziek, muziek en nog eens muziek !
Vandaar onze interesse in dit forum...
Iets vragen ? stuur gerust een mailtje
flavour.party@hotmail.com