Vrienden gingen al naar Berchem-Palace, andere de AB, ik moest nog thuis blijven....
Begonnen op een new-beat fuif in 1988, derna een tijdje in Edegem (Flair) en dan een paar keer La Rocca tot de eerste sluiting (02/1989 dacht ik). Vanaf de heropening La Rocca a volonté (Barocci was toen open ook, 1x geweest op vrijdag ). Toen was er in The Temple (Zazou) in Lier op vrijdag meestal ook wel iets te doen. The House in Niel/Reet ook 1x geweest.
Dan via men nicht in Café d'Anvers beland (optreden van Felix 'don't you want me' nog meegemaakt).
Dan zitte we in 1991 ongeveer, dan heb ik Globe leren kennen, de zondagen
1992- Dan was het meestal La Rocca of CdA en Globe, toen ook een paar keer in Cherry Moon geweest. (die waren toen ook op dinsdag open)
Dan begon La Rocca met zen zondagen en was het altijd Globe en La Rocca zondag met af en toe nog eens een zaterdaguitstap naar La Rocca/CdA/Cherry Moon/Illusion/Planet Hardcore (ex liefke danste daar).
Toen Globe stopte heeft Illusion eens een paar zondagen opengedaan, zaten we daar, maar het was niet hetzelfde. Toen zijn we een paar keer in De Box beland, alsook Carat, maar dat vond ik helemaal niks, wat een "afkick"
Na een tijdje hadden we de kracht eens om op maandag in Destelbergen te geraken, we hadden er al veel van gehoord (tapes/mensen) en het moest er eens van komen, het was dan ook DE laatste avond van de Bocca, hadden we dat 'gelukkig' nog meegemaakt. De dag erop ben ik in de Jerry's beland (Bekkevoort), maar iedereen was op, dansen zat er niet meer in, bijniemand, en Zolex mor geven

Dan een periode in Cherry Moon gezeten (de hoogdagen met YDR), Café d'Anvers, Q (laatste 4 weken) en 2x Club X.
Ik herinner me nog een Bonzai Rave in Brecht, een feest van La Rocca in een manège, techno feestje in Kortrijk waar iedereen al door de politie was opgehaald, incl VJ Simone

, nieuwjaarsafter op het Rooi in Berchem, after in Prestige (Antwerpen),...
Ben nog op feestjes met SC geweest in; Cirao, Extreme, H2O, Fuse, Scene, Silo (Loop/Food periode), Club Io (Gent) een van de eerste Kozzmozz op een boot, feestjes in Nederland, Bizar (Waarloos), feestje in een vallei in Luxemburg, 10 days of, Luik, Brussel, ...kvergeet er waarschijnlijk nog wel een paar....CKOMILFOO, dank u voor de topic
feesten was voorbij in 1995/1996, maar de feestjes met SC hebben me nog tot ongeveer 1999 her en der gebracht, maar dan achter de discobar ipv ervoor.