In '92 hebbek de maand juli in Lloret gezeten. Was toen al een vakantiebestemming voor de nachtraven.
Den Bumpers herinner ik mij nog als een Hollandse keet, fel overbelicht mor wel volle bak house muziek. Poing poing poing (Rotterdam Terror Corps) was er toen dé hit.
Was wel gevaarlijk met al die fucking Engelse hooligans. 1 keer heel de keet op de vuist gegaan
Slapen (8)) deden we in Blanes, daar was ook 1 bangelijke grote discotheek met flink wat Belgisch publiek dat in België de LC clubs deed maar ik ben de naam ervan kwijt
