Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

minimal is dik ok, alleen is het niks voor bv op ne love parade te draaien, is veel subtieler
sommige minimalplaten gaan steeds meer naar idm en ambient invloeden, dus ben ik via eerdergenoemde stijlen toch een beetje een addict geworden en heb toch nog mijn ding gevonden anno 2007
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

so true, maar ze zullen zelden / nooit gecategoriseerd worden onder de noemer progressive of zelf zeggen dat ze progressive draaien, omdat ze weten dat de mensen dan automatisch afhaken (progressive is nu éénmaal een "plat" genre volgens de zogenaamde underground kenners :roll: :roll: ) ook al draaien ze inderdaad gewoon progressive muziek.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik kan dit ook erg goed pruimen hoor.... en nou niet komen met, hoe kun je daar nou op dansen, want da kan ik ook wel gaan roepen over al die kindertrance die er uitgekomen is de laatste jaren...

En ja, aan een kant leuk dat er filmpjes zijn, om de kijken enzo (voyeur :twisted: ) ... maar aan de andere kant lijkt me dat best wel irritant dat je allemaal mensen ziet met gsm;s en camera's enzo om het op te nemen... Zo van, we staan in een dierentuin, kijk eens hoe mooi...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

blt schreef:so true, maar ze zullen zelden / nooit gecategoriseerd worden onder de noemer progressive of zelf zeggen dat ze progressive draaien, omdat ze weten dat de mensen dan automatisch afhaken (progressive is nu éénmaal een "plat" genre volgens de zogenaamde underground kenners :roll: :roll: ) ook al draaien ze inderdaad gewoon progressive muziek.
idd, spijtig want jaren geleden toen ik nog bv met rebuilding mondays bezig was was progressive verre van een plat genre ..
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Guy Gerber - Late Bloomers

prachtschijf imho :-o
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Guy J was idd dikke feest in muziekodroom! vooral het 2e deel van ze set 8) mag van mij direct terug komen naar belgie!
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

yeej wij gaan vrijdag naar de noxx.
decadent maja
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

jasper schreef:Guy J was idd dikke feest in muziekodroom! vooral het 2e deel van ze set 8) mag van mij direct terug komen naar belgie!
:bom: had nie gedacht dat er nog members aanwezig zouden zijn
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

zijn er geweest ,La troya avond van Space Ibiza.
Twas allemaal best leuk en mooi. Volk viel zeer goed mee, zat niet vol.
Salle noire niet geweest ... en daar draaide Javi Munoz zag ik net. crap :)

na enige tijd zijn we tot de constatatie gekomen dat er enorm veel homo's daar waren. La Troya staat daar mss gelijk aan :) heb het nog niet opgezocht.

Niks tegen dat volk maar soms echt wel storend.

maar twas fun, wat decadent en goeie muziek
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

inderdaad da is in de space een concept voor holibi's
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

shit dus :)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Nou hoor ik van een paar mensen, dat ook F. Verstraeten achter / bij Noxx zou zitten, klopt daar iets van, of pure geruchten ????
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dat zou me sterk verbazen...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

tomaz schreef:Dat zou me sterk verbazen...
Mij ook, vandaar dat ik het hier ff vraag, bij de kenners hier 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hopelijk doen ze zoals cherrymoon soms met een zotte techno line up af en toe, of zoals CCC
zo'n club VRAAGT om zulke concepten, het wordt tijd dat er wat zot volk binnenvalt, want momenteel zie ik enkel typisch antwerps volk die smeekt EST-CE QUE TU M"AS VU ????????
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast