Foto topic members

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

BACK ON TOPIC
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Wat voor een kinderachtige mentaliteit heerst hier de laatste tijd toch.
Ofwel zit men op de kap van andere leden, ofwel op de kap van politici, ofwel op de kap van allochtonen...

Dat dit af en toe is gebeurd kan ik perfect mee leven, maar de laatste tijd gaan de discussies bijna enkel en alleen daar nog over. Dat de meeste mensen uitgepraat zijn over het verleden kan ik best begrijpen, daarom boost dat gedeelte enkel en alleen nog als er eens een nieuwe aanwinst bijkomt.

Dat bepaalde mensen in het off topic komen zeveren daar is toch niks mis mee? Daarom heet het nog altijd off topic. Zolang ze de 'serieuzere' topics van de clubs en de parties niet gaan volspammen met zever zie ik daar geen problemen in. Het moet natuurlijk nog altijd binnen de perken blijven.

Als je geen boodschap hebt aan off topic gezever dan moet je gewoon de moeite niet meer doen om helemaal naar beneden te scrollen en in die sectie te gaan lezen. Die off topic verwijderen doe ik niet, want dat zou er enkel maar voor zorgen dat er nutteloze postst opduiken in de andere gedeelten.

Leden die hier enkel komen om parties te spammen die hun posts verwijder ik toch zo snel als ik kan.

Waarom kan er niet gewoon meer gesproken worden over clubs, muziek, artiesten,....

En dan telkens die argumenten aanhalen dat bepaalde members van vroeger wegblijven. Ik heb ze niet weggejaagd hoor, en ik weet ook niet waarom ze wegblijven.

Ik heb nu enkele maanden geleden dat fotoalbum geïntroduceerd omdat er toch al een tijdje vraag was naar een verzamelplaats voor alle foto's, maar buiten enkele members en mezelf hebben er niet veel anderen de moeite gedaan om foto's te uploaden.

Ik vraag me af wat sommige mensen hun band met legendarische clubs eigenlijk is als er van hun kant ook 0,0 inzet komt.

Omdat er al jaren vraag was naar een site met informatie over clubs, dj's, etc heb ik vervolgens die Wiki geïntroduceerd waar iedereen zijn minieme bijdrage kan leveren. Zelf heb ik de moeite genomen om enkele teksten op te stellen van clubs. Ik rekende dus ook op jullie.

Maar buiten Cherryman en Tomaz heeft er NIEMAND de moeite willen doen om ook maar 1 regel tekst te typen. Je gaat me nu niet wijsmaken dat pakweg member X geen 3 zinnige regels tekst kan typen over Carat ?

Liever hele dagen zitten zeiken ipv een beetje mee te helpen aan de kwaliteit van deze community. Ik steek er zelf enorm veel tijd in, ben constant bezig met updates en zaken te verzamelen van vroeger. Ook de moderatorfuncties komen ook bijna allemaal op mijn nek terecht, nochtans ik heb hier toch ooit een handvol moderators aangesteld?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Mij stoort het off-topic helemaal niet, enkel het geschijt op anderen...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

En door wat gezwam krijg je ook nieuwe leden, en die blijven op de andere gedeeltes ook hangen hoor..

Nu anywaaaaaaay, ons fien is terug goe gezind, ik zou wel even willen vragen aan de azijndrinkers van dienst om hunne negatieve commentaar voor zichzelf te houden zodat we het hier plezant kunnen houden ééééé :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

zucht
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

pooley schreef:zucht
:D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

pooley schreef:zucht
Is dit op mijn post?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Neejet gij, op dieje van mij :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

En als ge geen foto's hebt ? Kheb geen enkele foto of artikel van vroeger en meeste wat ik weet in mijn korte-termijn-klote geheugen is ooit al es gezegd geweest in 1 der clubs topics en dan houd het ook op (in mijn geval dan).

Kheb nog wel ergens een schoendoos vol flyers.. maar heb geen scanner, digicam, gsm foto ding of whatso ever... dus :(
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Gij zijt precies nog erger dan ik. Mor ja, ge zijt dan ook ouder hé :lol:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

92 is toch nog niet zo od of wel :batman:
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2007, 19:33
Locatie: hyperspace

Bericht door brutski »

zal ook s een constructieve bijdrage leveren :mrgreen:


paar weken geleden tochtje met een paar (ouwerwordendezakken inclusiefmyself :eye: )vrienden...


Afbeelding
Age brings wisdom........ or shows up alone...
-- Never grow up ! NEVER !! --
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

ThaMan schreef:En als ge geen foto's hebt ? Kheb geen enkele foto of artikel van vroeger en meeste wat ik weet in mijn korte-termijn-klote geheugen is ooit al es gezegd geweest in 1 der clubs topics en dan houd het ook op (in mijn geval dan).

Kheb nog wel ergens een schoendoos vol flyers.. maar heb geen scanner, digicam, gsm foto ding of whatso ever... dus :(
Ik vind dat u zich zéér dringend moet aanmelden in Illusion zodat ons Fien ne foto van u kan trekken :mrgreen:

@Brutski, ne brutte foto man ! :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Schoon mieke !
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast