- The Fix
- ?
- Backstage
- The Loft
Help me even, er zit volgens mij nog een andere naam tussen...
Ook leuk is deze plaat die JP ooit gemaakt had
Neon - The Fix
http://www.discogs.com/release/301652
ferme foto's van de club uit de beginjaren toen een kleine dj booth onder den trap stond, (niet tegen de muur onder den trap). Deze werd verplaatst na de grote veranderingen van de belichting. Ge moogt wel zeggen dat die club indertijd een revolutionaire belichting had met een totaal beweegbaar geheel opgehangen aan het plafond!
Jaja de Fix, leuk dat ik het allerbegin hiervan mogen meemaken heb.
Het was onze wekelijkse thuishaven op zaterdag en zondagmiddag.
Al zaten we 's zondags soms ook in den Xanadu ('90>'93)
Met een sluiting van den Balmoral kwamen die stellers naar de fix op zondagmiddag. pfff... amai wat een tijden toen. Het begin van den Bonzai, de muziek was

Ik heb nog een 30-tal tapes liggen, DJ Bart Vinck was altijd den dj geweest.
Wie draaide er nu en wie komt er in de Loft achter de draaitrafel?
keep us updated !