funkadelic groovestar schreef:ik ben eigenlijk al enkele maande niemeer geweest dus hoe het nu is zou ik niet kunne zegge,ik vind het gewoon niemeer de moeite om enkel voor Jean zijn sublieme sluitingen te gaan,moet daar dan alles bij elkaar 3 uur voor in den auto zitte,is mij iets te lang.
DRIE uur van Dilsen naar Lier?? volgens mij neemt ge dan toch ne serieuze omweg zulle!
Maar tis een feit dat t nergens nog is zoals vroeger en ik vrees dat dat ook niet meer terug zal gaan komen,helaas helaas...
Ben blij dat ik de goei periode heb mogen meemaken(van '91-'98 ) in Barrocci,bocca,jerry's,GLOBE,ROCCA,CARAT,ILLUSION,CHERRY, extreme,monty-montini,tam-tam,@thevilla,fuse,enz... en talrijke al dan niet legale raves in binnen en buitenland.En dat begon nie om 6u op zondagochtend,dat begon op donderdag of vrijdag avond en ging door tot maandag of dinsdagochtend,méér dan ééns aan één stuk door,wie doet dat nu nog na??? Dat is geen verwijt aan de jonge garde maar het is gewoon een deel van mijn leven waar ik vaak met een soort heimwee aan terug denk maar waarvan ik weet dat niemand me die ervaring nog afneemt!!!!!
Helaas voor de jonge garde zullen zij nooit weten hoe en wat hiermee bedoeld wordt,de scene was toen gewoonweg een soort van wereldje op zichzelf met een beperkt publiek,dat kunnen ze zich nu niet meer voorstellen!
Maar idd,de Illusion was op zijn best tot '96 à '97 ongeveer,daarna werd het te fel bekend(én commercieel uiteindelijk) en ging de goeie ouwe sfeer beetje bij beetje verloren...
Carat... A legend!!!