Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

djaxxie schreef:
After schreef:typische kevin jee kledij, is die trouwens niet voor de mannen? :oops:
Dat vraag ik mij ook al heel lang af...
Hij zou ooit met een collega-dj van wie ik de naam niet ga vernoemen serieuze ambras gehad hebben omwille van een madam. Dus neem aan dat hij toch voor de vrouwen is. Die Florence was dat eigenlijk gewoon een vriendin of een vriendin-vriendin. Allez het zijn ons zaken eigenlijk niet. Laten we maar over de muziek spreken.

Heb zeker pak leuke sets van Kevin gehoord. Hij deed soms wel originele dingen waar vele andere dj's niet zouden op komen. Natuurlijk had hij soms ook mindere dagen maar dat is toch menselijk. Als je al keer iets speciaals doet tijdens uw mixen is de kans dat het foutloopt groter dan bij die dj's die hun platen bijna volledig laten uitspelen en gewoon de muziek in elkaar laten overvloeien. Was ook één van die dj's die af en toe durfde shockeren door bepaalde nummers die je niet in een club zou verwachten te draaien (Teletubbies :D , Depeche Mode, Womack & Womack, Icehouse,...).

Tegenwoordig anders dan de andere durven te zijn is toch een ganse prestatie :D Denk dat hij hierdoor al vaak met zijn kop tegen de muur is gelopen maar hij houdt toch koppig vol.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Volgens mij heeft de drugs zijn hormonenspiegel al zodanig hard aangetast dat hij het op den duur zelf niet al te goed meer weet... :lol: :lol: :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

eldivino schreef: zaalig filmpke gewoon. Maar miss voor diegene die hem kennen, op da laatste filmpke met "enjoy the silence" dien LJ is da den Dakke. Ook LJ in carat voor Filip mattijs en erna garcon geweest in carat, outline, CM...

grtz
Ja inderdaad, eerst langen tijd in 2de zaal gestaan en erna naar de main hall gekomen (als LJ wel te verstaan).
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Kevin in 'n koersbroek? :-D Dat moet ik toch eens ff zien...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Ah 't zijn deze clipkes... :) Die heb ik een hele tijd terug al eens gezien gehad, maar toch bedankt voor de re-post ;-)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

sde kjevin is wel ne toffe pee zit vaak op afterkes bij zolex.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2006, 18:45

***

Bericht door niel »

THX ALTIJD INTERESSANT VOOR OUDE FILMKES TE ZIEN
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Zalig filmke. 2 Depeche Mode platen erin. 'Enjoy the silence' op't einde en 'Only when I lose myself' in 't filmke ervoor. Kevin is natuurlijk wel een enorme Depeche Mode fan. Als je op zijn site kijkt zie je foto's van hem waar hij bijna als 2 druppels water op Dave Gahan (zanger van Depeche Mode) lijkt. Sommige van Kevin zijn tattoo's zijn zelfs hetzelfde als die van Dave Gahan. Hij is dus echt wel een super fan. Denk zelfs de grootste fan van Belgie als ik het zo zie.

Denk wel niet dat hij homo is trouwens. Hij is gewoon wat anders dan anderen. Ook zijn sets zijn anders dan anderen. Voor mij is hij nog steeds een van de beste maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

Hij gaat er in ieder geval wel zelf helemaal in op.
Geeft toch iets extra vind ik, dj die zelf helemaal het noorden kwijt is. ( door de muziek dan he :) )
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

tomino ( aka dj ds ) schreef:Hij gaat er in ieder geval wel zelf helemaal in op.
Geeft toch iets extra vind ik, dj die zelf helemaal het noorden kwijt is. ( door de muziek dan he :) )
En als het niet door de muziek is :lol:
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

da filmke wil k ook wel es zien
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

wil ik ook eens checken zenne!!
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Wil da filmpke wel eens checken :alien:
@ctive since 1993
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Link werkt bij mij niet.... :( :

Not Found
The requested URL was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver
@ctive since 1993
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 okt 2007, 18:41

Bericht door atthevilla »

My favorite dj is kevin jee..... but the balmoral is close , all the good club are closed grrrr
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten