Veel disco's sluiten de deuren...

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

aapje schreef:Die gaste kunnen zich dat permittere omdat ze een ongelooflijke naam hebben, wereldwijd. Z worden toch geboekt, of ze nu keiduur zijn of niet.
Idd, thaman, het is schandalig. In cherrymoon vroeger kwamen toch ook grote namen (teknoville) en die waren nog betaalbaar.

Ik heb nog altijd het grootste probleem met nen tiesto... die verdomme met moeite de housescene kent en in ocharme twee jaar tijd de beste en meestverdienende dj geworde is van de wereld. Is geen dj maar een puur marketingproduct.

Maar ja, die gaste worden ook ouder en ze zullen ook wel ns stoppe zeker...

Tiesto is al meer als 10 jaar bezig met producen, en succesvolle nummers maken.... Met moeite de housescene kenne, is echt overdreven.

IK zou precies hetzelfde gedaan hebben als tiesto.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tiësto is verworden tot een product, een doos waspoeder in de rekken ...

het is moeilijk je met iets te identificeren als liefhebber van kwaliteit als er meer tamtam gemaakt is over hoe cool hij wel is
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik heb tiesto werkelijk waar nog NOOIT horen vertellen, dat hij Cool is, Hij degene is die het maar is allemaal heeft gedaan, de beste is etc.....

NOOIT

Maar als hij eens een keer iets grootst organiseert loopt het storm... tsja, kun je het hem kwalijk nemen ????

Heb je zijn nieuwste nummer al gehoord overigens ???? Zit amper trance in...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djginod schreef:Ik heb tiesto werkelijk waar nog NOOIT horen vertellen, dat hij Cool is, Hij degene is die het maar is allemaal heeft gedaan, de beste is etc.....

NOOIT

Maar als hij eens een keer iets grootst organiseert loopt het storm... tsja, kun je het hem kwalijk nemen ????

Heb je zijn nieuwste nummer al gehoord overigens ???? Zit amper trance in...
Denkt ge dat die nog voor zijn eigen beslist?
Neen id&t heeft er een product van gemaakt, kijk naar al die promo's recklame etc ... commentaren op zijn optredens op festivals etc...
Trouwens ik vind die persoonlijk niet slecht maar ook niet goed, denk niet dat ik er een plaat van liggen heb laat staan een tussenkomerke op ne cd ergens. Ik snap de hype die errond gemaakt is, ben eens benieuwd of dit enkel een opgefokt Benelux ding is waar ID&t zo'n beetje rondhangt.
Internationaal staat hij ook wel sterk maar er zijn andere groten waar ik persoonlijk meer naar opkijk, ook al omdat ze er van in het bgegin bijzijn in alle uiteenlopende stijlen zonder al die opgefokte promo!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ja, daar heb je wel gelijk in denk, ik vind het alleen jammer dat er door sommige personen op de man wordt gespeeld: TIESTO = DE SATAN van de housescene
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben nog maar 22 ze, maar sindskort ga ik sporten en kheb daar veel meer aan dan aan een dagje oversmeten in mijn bed te liggen. Ik pik er op voorhand de goei parties uit en daar ga ik heen, maar zo naar een club trekken om toch maar weg te gaan doe ik niet. Ik zou trouwens niet weten waarheen ook.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Feit is dat house op zijn retour is, en dat beginnen nu ook de clubs te voelen. Het zal wel een combinatie van factoren zijn: dure dj's/clubs, veranderende interesses/bestedingspatronen van de jeugd, veranderend drugsgebruik.
Als muziekstroming bestaat house toch ook al een dikke 20 jaar. Dat is uitzonderlijk veel, als je dat vergelijkt met bv punk, rock 'n roll. Mensen hebben het inmiddels allemaal wel gezien.
Misschien gaat gaat het gelikte club leven wel weer plaats maken voor de echte underground parties. Ik vindt het best: terug naar de basics 8)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

En ze proberen het nu met videoclips, visuals etc toch nog een beetje apart te houden, maar ik denk niet dat dat veel gaat uitmaken !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Heeft niks te maken met mijn mentaliteit, er zijn gewoon geen clubs meer die mij interesseren. Die elektro, minimal, etc interesseert mij niet, en jump en al ook ni, da is nu wel een persoonlijke smaak.

Dus kzie geen enkele club waar ik mij 100% kan amuseren. Hadden er nu nog Carats, Extremes en nen Illusion in mijn stad geweest dan hadden de kaarten natuurlijk anders gelegen.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jeec426 schreef:Wat me ook opvalt is dat er nu ieder weekend speciale party's worden georganiseerd in discotheken. 'k kan me ni herinneren da het vroeger ook zo was. Allé welle gingen gewoon iedere week naar illusion, cherry moon, carat,... Met de feestdagen was er wel vanalles te doen en af en toe was er wel is een thema in lierke plezierke. Maar toch ni zoals nu.

Er is niveel speciaal meer aan al die "speciaal gedoe"
Ja, vreemde situatie he. Overal maar 'concepten', maar uiteindelijk is er amper verschil merkbaar met de 'gewone' avondjes. Tegenwoordig heeft een club al bijna afgedaan als er geen speciale avondjes georganiseerd worden.

Dat heeft volgens mij echt te maken met de mentaliteit van de 'nieuwe' jeugd. Die zijn gewoon aan de constante veranderingen in hun leven. Alles wordt aan een snel tempo ontwikkeld (gsm, het internet, i-pod,... ) en iets dat een tijdje hetzelfde is, wordt genegeerd. Zelfde met dj's, de tijd dat je een dj de ganse nacht kon laten spelen en dit jaren aan een stuk is voorbij. Nu moeten er elke week een verse lading worden binnengebracht en de club moet elke week anders aandoen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Jah das neig é tegenwoordig, een gewone zaterdagavond bestaat ni meer. Nu moet elke zaterdag een naam hebben, een concept, een guest dj, dit of dat.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Vroeger hoorde je alles onder elkaar op 1 avond, nu zijn er aparte zalen en het haalt geen zak uit ...
Nen hele avond trance of andere neen hoor niks voor mij, geef mij maar ne goeie classic (mag zelfs crossover dingen zijn) met vantijds nog eens een vettige plaat ertussen!
Tijd voor herbronning .... wss recyclage want alles is al eens gemaakt ondertussen! Daarom dat retroavonden goed macheren omdat het compromisloze muziek is waar iedereen op uitging, nu zijn er allerlei genre's waar niemand de klappers van kent.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Niks is nog speciaal... bedoel maar niemand kijkt nog op als er bv een Dave Clarke of een Armin Van Buuren op de affiche word gezet.
Vroeger was dat WAAAUW en daar keek je naar uit, nu is het allemaal 1ne pot nat waar ik me asboluut niet meer in kan terug vinden.

Weet je, morgen avond ga ik nog es weg met de mannen van het werk... en weet je waar we naartoe gaan ? Naar "Den Dennenoord". Een keet waar enkel nog oudere vrijgezelle mensen komen voor 2 dingen, Plezier maken en het andere geslacht opscharellen :) Daar amuseer ik me tenminste nog hoop ik... anders zal ik rap terug thuis zijn
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Denneoord met decaporgel?
Zoiets als dancing Fabiolo, ook een keet waar aleenstaande mensen hun boterhammen komen opeten om daarna een mokke op te scharen :lol:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

idd, de top dj's worden veel te veel betaald :eek: aan de andere kant weet ik dat er een paar een studio hebben van ettelijke miljoenen, om nog maar te zwijgen over het aantal platen die ze in hun bezit hebben, aan 10€/stuk :eek:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast