Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2007, 22:28
Locatie: Ghent

Bericht door Del@y »

ThaMan schreef:
Del@y schreef:is diene kerel in uwen avatar nen extreem rechtse ?
Op wat slaagt dat nu weer, heeft toch totaal niks met KJ te maken of wel ?
neen, helemaal niet was dan ook een retorische vraag op zijn vragen , snap niet wat de vraag homo zijn of kledij ergens op slaat ?...ook niet echt sfeer bevorderend ... het is niet omdat je anders gekleed bent dat je meteen conclusies moet trekken

laat het ons zoals voorheen over de legendary music houden
Are there really Angels ?


OUR NATION WILL NEVER DIE
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Del@y schreef: laat het ons zoals voorheen over de legendary music houden
Ik hoop het, tijd voor een mentaliteitsveranderingen hier algemeen op LC...
Daarmee bedoel ik minder negativisme, afbreken & het in de grond boren van topics. Want het is hier dikwijls nogal de moeite!

De LC-Crew zal voortaan in de hier voor vermelde items strikter optreden... Want deze verzieken de sfeer hier maar al te vaak, wat voor niemand prettig is. M.a.w. houdt zulken dingen toekomstig liever voor uzelf, u bent gewaarschuwd bij deze.

Verder heb ik met Josjie ook gesproken deze namiddag, en deze komt binnenkort ook terug.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 04 mar 2007, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

seg Backerke, precies ne schoolmeester met om de 5 minuten " u bent gewaarschuwd " :eek:

@ Delay , ge hebt ergens wel gelijk.

En laten we idd terug meer over fantastische muziek hebben dan over zen persoonlijkheid.

Grtzzz
Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

djaxxie schreef:seg Backerke, precies ne schoolmeester met om de 5 minuten " u bent gewaarschuwd " :eek:
Is teken dat het vandoen is... Hebben jullie (daarmee bedoel ik algemeen, niet op u djaxxie) zelf in de hand gewerkt, niet ik.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Tja KJ is toch een geval appart maar dat het ging zo escaleren verwachtte ik nooit, eigen schuld zou ik zeggen.

Ik vind dat je altijd de mens achter de dj moet bekijken hij vroeger men grootste respect nu kan ik die naam met moeite niet meer zien of horen echt jammer.
Afbeelding
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

right on bounce
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ja elke keer in een tape van hem hoor moet ik nu gelijk aan zijn attitude denken, helaas
Afbeelding
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2007, 22:28
Locatie: Ghent

Bericht door Del@y »

djaxxie schreef:seg Backerke, precies ne schoolmeester met om de 5 minuten " u bent gewaarschuwd " :eek:

@ Delay , ge hebt ergens wel gelijk.

En laten we idd terug meer over fantastische muziek hebben dan over zen persoonlijkheid.

Grtzzz
idd, strijdbijl is al lang begraven man, lets keep the energy flow eternal 8)
Are there really Angels ?


OUR NATION WILL NEVER DIE
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

bon, herr Jee stuurde mail dat em op myspace staat... ik hem dus adden als friend maar blijkbaar wilt em mij nie toevoege. Als ge gaat zien naar zijn vriendenlijst versta ik wel waarom... hij duldt alleen maar vrouwelijk schoon :D
Ah ja, en de nummers die er op staan zijn echt wel typische 'atmosfeeric' tunes: vet dus!!!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Haha, ik ben net gaan kijken. Het is alsof hij een bordeel uitbaat :lol:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

url please?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:url please?
http://www.myspace.com/kevinjee

beetje zoeken he ;-)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

:-)
Afbeelding
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Bericht door puree »

allez doet deugd om te zien dat em nog actief is op het net ! :wink:
z'n agenda is ook goed gevuld zie ik. Zal em graag hebben.

Heb in BXl een affcihe gezien van Peter Novak & Kevin Jee. Het opschrift was "Novak arrested by Kevin Jee". Als je Kev hier zag met z'n flikkenpak aan, weet je wie het idee had voor de affiche :mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

puree schreef:allez doet deugd om te zien dat em nog actief is op het net ! :wink:
z'n agenda is ook goed gevuld zie ik. Zal em graag hebben.

Heb in BXl een affcihe gezien van Peter Novak & Kevin Jee. Het opschrift was "Novak arrested by Kevin Jee". Als je Kev hier zag met z'n flikkenpak aan, weet je wie het idee had voor de affiche :mrgreen:
:-D :-D
Heb die ook zien hangen! Vlak aan station centraal... :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast