Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

wie kan er mij helpen aan de set van 4 uur tot ong half zeven... van de memory,s 27-01-07 niet voor niks natuurlijk wil er gerust voor dokken :lol:
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Jongeman bekent aankoop 1.000 pillen

OLEN/LIER - De raadkamer in Turnhout bevestigde vrijdag de aanhouding van de jonge drugsdealer Jochen W. (21) uit Olen. De man werd opgepakt aan de discotheek Illusion in Lier. Hij had op dat moment 250 xtc-pillen op zak. Hij bekende aan de speurders dat hij eerder duizen peppillen had aangekocht. De onderzoeksrechter stelde hem in de loop van de namiddag op vrije voeten.

bron : het nieuwsblad 29-01-2007

da ze van die er maar nie te veel pakken, dan staan ze binnenkort weer binnen :x
stoeme konijn
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

hier nog zo iet...

Drugsgebruiker valt bewusteloos

LIER - Aan de Mechelsesteenweg werd dinsdag een man uit Lier gebewusteloos langs de kant gevonden. Hij bleek op de terugweg te zijn van discotheek Illusion. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij te veel vloeibare XTC had genomen en daardoor van zijn stokje draaide. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij weer bij zijn positieven kwam. Daar werd vastgesteld dat de man ook 43 XTC-pillen op zak had. (rbz)

bron : het nieuwsblad 27-12-2006
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Dealer twee keer tegen de lamp

LIER/GENK - Jimmy M. uit Genk, die al vier maanden in voorarrest zit voor drugshandel in Lier en Antwerpen, is door de rechtbank in Mechelen veroordeeld tot tien maanden cel en 1.000 euro boete. Van de celstraf is alleen het gedeelte dat hij al in de cel heeft doorgebracht effectief. Voor de overige maanden krijgt hij uitstel mits het naleven van een aantal voorwaarden. M. werd begin mei in discotheek Illusion in Lier opgepakt met 120 xtc-pillen en een voorraad vloeibare xtc. Hij werd weer vrijgelaten onder voorwaarden, maar liep begin juli opnieuw tegen de lamp in de afterclub Spice in Antwerpen. (jc)


allemaal geen goed nieuws als ge het op een rijtje zet...

ma afterclub Spice ken ik nie se :lol:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Denk dat Illusion wel zelf meewerkt aan het arresteren van die dealers zenne.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ze zullen wel meewerken ja, ma teveel van da is ook nie goe zulle.
en van die met zijn 1000 staat er opgepakt aan de illusion, dus zal die wel op de parking staan rondhangen...
en die andere hebbe ze op straat gevonden... :D
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 nov 2006, 23:48
Locatie: Antwerp

Bericht door Illusion™ »

Der zit ginne dope in illusion, wete da nu nog ni :lol: :lol: :lol:



_
House is the uncontrolable desire to jack your body! ©
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Liever een goede samenwerking dan stilzwijgen. Een discotheek kan er toch niet aan doen dat er drugsgebruikers de zaak bezoeken? Ze kunnen ze alleen wandelen sturen en/of aangeven bij de politie.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Gaat er iemand vantweekend naar memories!?

Ik ben alleszinds aanwezig :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

dj_neo schreef:Gaat er iemand vantweekend naar memories!?
mieeeeeeeeee
Ibiza Fuckin' Island!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

mieeeeeeee toew!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Heb hier vandaag mijn juist geleverde Memories 1 & 2 cd's doorgelapt wegens niet interessant genoeg .... ik hoop dat op de avonden zelf wat dieper gegraven zal worden dan het afgezaagde wat op de cd's staat ...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

tja man, de cd's zijn dan ook ni te vergelijken met de avondjes zelf hé

ik zou zeggen, kom ne keer binnen en overtuig u...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

nostalgie90 schreef:Heb hier vandaag mijn juist geleverde Memories 1 & 2 cd's doorgelapt wegens niet interessant genoeg .... ik hoop dat op de avonden zelf wat dieper gegraven zal worden dan het afgezaagde wat op de cd's staat ...
Jah, die CD's zijn een van de zovelen, zijn al dezelfde!
De avond is echt veel beter, zot feestje, kan ni meer wachten! 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

ik ook ga mijne birthday vieren, hopelijk als ik deze keer ne cd koop da ik wel de goede meekrijg :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten