Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik stel voor dat we terug on topic gaan: illusion dus :shock: :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

poehaaaaa schreef:ik stel voor dat we terug on topic gaan: illusion dus :shock: :roll:
ja, voor dat hier weer escaleert. :?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Aap...lol :lol:
Het is wel een meisje waar ge tegen bezig zijt é Mister Cargay :evil:

Bon, 'k zal 't in 't Hents zegge...
Ge zijt ne cinemavent!
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Zoals al 5 keer gezegd ofzo; hou u aan het topic, dat is al ingewikkeld genoeg.
Maar het lijkt me wel logisch dat mensen die voor 2000 en er zelfs hede ten dage niet meer komen, zich niet mengen in een discussie die 'Illusion is niet meer wat het geweest is' heet...
Of is dat onlogisch?
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Scarface schreef: Maar het lijkt me wel logisch dat mensen die voor 2000 en er zelfs hede ten dage niet meer komen, zich niet mengen in een discussie die 'Illusion is niet meer wat het geweest is' heet...
Of is dat onlogisch?
Het verhaal van de nagel op de kop slaan!
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

keskondisco schreef:Aap...lol :lol:
Het is wel een meisje waar ge tegen bezig zijt é Mister Cargay :evil:

Bon, 'k zal 't in 't Hents zegge...
Ge zijt ne cinemavent!
lol , wa is da ier toch allemaal :lol:

aap kan ook vrouwen gelden, kan moeilijk zeggen apin waar! Jah, nu wel ver offtopic :p

Illusion 19 years ga toch tenminste nog deftig zijn eh dusja :p om over iets anders te beginne!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Line-up :

Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schultz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane

Level : Basto! / David / Christophe / Lins

Retro Room : DJ Ghost / Jan Vervloet / Franky Kloeck / Jan / Kane

Kick Da Bass Room : Coone / Ruthless / Q-ic / Furax / Massive vs the Rebel / Jan / Gert




Ik ga vr main en regelmatig eens nr retro room...
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

@ mister carré zijt gij feitelijk ooit wel al ies in illusion geweest?? :roll:

@ off topic : tgaat ier nog altijd over illusion ook é gasten, als ge een topic wil opendoen over hoe goei den hedendaagsen trance of tiesto in ulder ogen is, doet ten een ander topic open ma verziekt dees hier ni é
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Trab schreef:
varth schreef:Phi Phi is daar bv als dj een duidelijk voorbeeld van. Vroeger trance dj, nu progressive dj.
extreme had 8 jaar geleden al (en daarvoor) het onderschrift "trance progressive institute" Dan moogt ge u wel progressive dj noemen, vind ik.
dat staat op mijnen body warmer :D allé 't is extreme, institute for progressive trance
Afbeelding
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

T is van die bodywarmers dak het wist! We hebben er zo is ene aan ne maat van mij kado gedaan.
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2006, 01:05
Locatie: Mariekerke (Bornem)

...

Bericht door Snoeps »

Illusion is niet meer wat het vroeger was, maar dat is ergens wel normaal. Geen enkele discotheek meer. Tijden veranderen nu eenmaal. Maar de sfeer die er is.. De sluit op een zondagmorgen in illy is echt de max! Iedereen kent elkaar en iedereen staat daar te feesten en ze moeten het volk daar echt buiten keren. Als DJ Jean zijn laatste plaat gedaan is staat iedereen daar te roepen om nog één te spelen. Ik denk dat er veel mensen zijn die da nog ne keer naar illy zouden moeten komen op een zaterdagnacht en blijven tot de sluit, en dan pas een oordeel vellen!
Music is my life
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

wij zaten vroeger elke week in Illusion (tijd van Tofke & Kevin) en vertrokken altijd rond 6-7u. Een hele nacht goeie muziek, dikke sfeer en roepen achter de rug. Nu moet ge precies tot 's middags blijven om ne goeie nacht te hebben gehad. Iedereen roept maar: ge moet blijven tot de sluit. Vreemde redenering aangezien Illusion geen afterclub is...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

poehaaaaa schreef:wij zaten vroeger elke week in Illusion (tijd van Tofke & Kevin) en vertrokken altijd rond 6-7u. Een hele nacht goeie muziek, dikke sfeer en roepen achter de rug. Nu moet ge precies tot 's middags blijven om ne goeie nacht te hebben gehad. Iedereen roept maar: ge moet blijven tot de sluit. Vreemde redenering aangezien Illusion geen afterclub is...
Ja, een beetje een vreemde situatie. Dat was eigenlijk ook al een beetje voor de razzia vond ik. Toen deed philip de sluitings nog en die vond ik toen ook beter dan de rest van de avond. Maar nu zit het s'morgens echt veel voller dan toen. Een beetje spijtig dat da daar zo laat op gang moet komen.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Er zijn veel oorzaken te noemen, maar ik denk dat het nieuwe 'management' nogal veel hooi op zijn vork neemt door Delite er nog es te gaan bijnemen....
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2006, 01:05
Locatie: Mariekerke (Bornem)

Bericht door Snoeps »

poehaaaaa schreef:wij zaten vroeger elke week in Illusion (tijd van Tofke & Kevin) en vertrokken altijd rond 6-7u. Een hele nacht goeie muziek, dikke sfeer en roepen achter de rug. Nu moet ge precies tot 's middags blijven om ne goeie nacht te hebben gehad. Iedereen roept maar: ge moet blijven tot de sluit. Vreemde redenering aangezien Illusion geen afterclub is...
De sfeer is uren voor de sluit ook al heel goed in illu maar pas als je blijft tot sluit zie je als buitenstaander hoe'n groepsgevoel er heerst. Want het is pas op die moment dat iedereen tegen iedereen dag gaat zeggen en zo.
Music is my life
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast