Inderdaad, ge valt deels voort uiterlijk maar je blijft bij elkaar voor innerlijke wa! (persoonlijk moek er wel op kunnen kijken natuurlijkpuree schreef:tis het innerlijke da telt !
Bekend volk in het uitgaansleven
Elite Club Owner
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Legendary Member
Elite Legendary Member
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe
Contacteer:
Ah ja die hoer.... vettig wijf !
Hier meer van haar van voor het programma
http://www.zattevrienden.be/Temptation_Bianca
Hier meer van haar van voor het programma
http://www.zattevrienden.be/Temptation_Bianca
Legendary Member
Elite Club Owner
Gisteren Jason vandelanoitte en Jonathan Blondel tegengekomen! Zaten in de VIP in de Carré en kstond helemaal vanboven op podium 3m van hen! Opeens riep ik C'est Buffalo (
) en ze vonden da vre tof en heb een klapke mee under gemaakt, vriendelijke kerels! Blondel over zijn lief hoe schoon ze wel is enal pfft (twas in mijn beste frans ze
)
Ma die profvoetballers hebben een leven,ze! Zo zuipen,roken,... dat die deden! Moest den Emilio het weten :p
Ma die profvoetballers hebben een leven,ze! Zo zuipen,roken,... dat die deden! Moest den Emilio het weten :p
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Co-Admin
De Buffalo's...dj_neo schreef:Gisteren Jason vandelanoitte en Jonathan Blondel tegengekomen! Zaten in de VIP in de Carré en kstond helemaal vanboven op podium 3m van hen! Opeens riep ik C'est Buffalo () en ze vonden da vre tof en heb een klapke mee under gemaakt, vriendelijke kerels! Blondel over zijn lief hoe schoon ze wel is enal pfft (twas in mijn beste frans ze
)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
Elite Club Owner
Iets tegen de Buffalo's? :shock: :mad:
Elite Club Owner
haha, maar ik ga zelden gaan kijken! Gewoon, zo eerste klas voetbal, laat maar zitten! Normaal gaak alleen naar de Champions League in Brugge :-D maar van de jaar ist geen dusja! Dan spaark liever wa voor Rolland Garros & eventueel F1 in Francorshamps, das al duur genoeg! Ja, ben sportfan 
Elite Club Owner
Dat doe ik niet, das echt wel te saai om zo een keer te zien passeren :p
Da zijn dan de woorden van een man die denkt da Schumacher bij Real Madrid speelt.Lagoas schreef: tiens
ik dacht dat voetbal sport was
keskondisco is dus ook nog een hooligan in zijn vrije tijd![]()
Ge zou beter es buitenkomen en naar sport gaan zien, ge zou zo bleek nie zijn.
Vraagt daar dan es of ze de uitdrukking "voetbal is oorlog" nie kennen.
Is nochtans héééél bekend maja ge durft wss nergens nog komen.
Als ge overal staat te roepen da de mensen moeten zwijgen en da ge 't beter weet.