extreme had 8 jaar geleden al (en daarvoor) het onderschrift "trance progressive institute" Dan moogt ge u wel progressive dj noemen, vind ik.varth schreef:Phi Phi is daar bv als dj een duidelijk voorbeeld van. Vroeger trance dj, nu progressive dj.
Illusion is niet meer wat het geweest is.
Over die massa's jongeren die tegenwoordig zouden uitgaan... ik heb er zo mijn twijfels over, uitgaan loopt, net als al het verenigingsleven verder terug, maar ik zal waarschijnlijk weer achterlijk zijn. Ik wil de jeugd van tegenwoordig niks verwijten, vroeger was mijn leven simpel al mij zakgeld en inkomsten uit bijverdiensten en vakantiejobs was heel simpel : uitgaan, uitgaan en de overschot, als die er al was ging nr platen en cd's. Nu moeten jongeren met een zelfde budget gsm, playstation, pc, spelletjes etc bekostigen en komt uitgaan ergens op de laatste plaats. Komt er bij dat met de komst van de euro alles veel duurder is geworden, en je weet dat de gemiddelde uitgaander een veel beperkter budget heeft dan 10-12j geleden.
En neen, ik geef mijn mening zeker niet op basis van TMF, om de simpele reden dat ik er niet naar kijk. Het zijn net de ondeskunde commentaren van die bende nerds die zich VJ of IJ noemt, dat figuren als Tiesto en co als 'dè mannen' gaat afschilderen.
En neen, ik geef mijn mening zeker niet op basis van TMF, om de simpele reden dat ik er niet naar kijk. Het zijn net de ondeskunde commentaren van die bende nerds die zich VJ of IJ noemt, dat figuren als Tiesto en co als 'dè mannen' gaat afschilderen.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Co-Admin
TRUEScarface schreef:Het zijn net de ondeskunde commentaren van die bende nerds die zich VJ of IJ noemt, dat figuren als Tiesto en co als 'dè mannen' gaat afschilderen.
En hune festivalitis trekt op geen kloten!
Kheb speciaal nog eens in lange tijd gekeken vorige week na Tomorrowland.
Maar:
1) De rockfestivals krijgen massa's meer aandacht dan EDM.
2) Hun reports trekken op niets, als ze er dan eens één maken!
vb: Op Tomorrowland filmen ze de mainstage in de namiddag als der nog weinig volk zit... Zelfste af bij de Perfecto/Storm twas daar zo nen sfeer om zot van te worden en als ge kijkt op jim en ze tonen lege tent... Waar zen die gasten mee bezig he?
Ze geven totaal verkeerde indruk weer van die events (dus ook aan de jonge toekomstige feesters, die dat daardoor mss links laten liggen). Dan vinnek dat ze beter geene revieuw geven hoor en bij hun rockfestivals moeten blijven.
Laatst gewijzigd door Den Backer op 08 aug 2006, 22:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Festivalitis, dat begint met zweren op Uw gat van de mottige wc's en aften in Uw mond wegens te weinig voedzaam eten en te veel alcohol!
En waarschijnlijk sexueel overdraagbaar ook!
Tegenwoordig is het cool om naar festivals te gaan, terwijl het niet altijd voor de muziek is maar om er geweest te zijn ... vroeger was het toch anders hoor! Als ik afga op de commentaren van de jeugd rond mij ...
En waarschijnlijk sexueel overdraagbaar ook!
Tegenwoordig is het cool om naar festivals te gaan, terwijl het niet altijd voor de muziek is maar om er geweest te zijn ... vroeger was het toch anders hoor! Als ik afga op de commentaren van de jeugd rond mij ...
ivm werchter zal da waarschijnlijk zo zijn da er veel rondlopen om er geweest te zijn(alhoewel dit bij i love techno nog veeeel meer het geval is)
maar er zijn hier in BELGIE verdomd veel festivals waar het barst van de freaks terwijl ik dan op gebied van clubs ze tegenwoordig kan tellen op 1 hand
feest in't park...here we come!!!
maar er zijn hier in BELGIE verdomd veel festivals waar het barst van de freaks terwijl ik dan op gebied van clubs ze tegenwoordig kan tellen op 1 hand
feest in't park...here we come!!!
Daar geen kwaad woord over: als Tiesto op die manier bergen geld kan scheppen: RESPECT, daar heb ik niks tegen, maar schilder die dan niet af alsof hij staat voor iets hé. Idem met Ian Van Dale en Milk inc die mensen verdienen daar mooi geld mee, maar ik zou dat nu toch niet graag als uithangbord van de belgische 'scene' zien.
Co-Admin
Vandeweek het nieuws nie gevolgd? Alle zomerkampen zitten bomvol (mede omdat ouders nu kampen vr hun kinderen kunnen inbrengen in hun belastingen) en het verenigingsleven zoals scouts enzo zijn weer in een opmars bezig, na een dipje van enkele jaren...Scarface schreef:Over die massa's jongeren die tegenwoordig zouden uitgaan... ik heb er zo mijn twijfels over, uitgaan loopt, net als al het verenigingsleven verder terug
Ge zegt dat de jeugd van nu meer geld uitgeeft aan andere dingen, das juist... Maar ge vergeet wel dat de jeugd vandaag nog meer zakgeld krijgt dan wij hoor. Als ik eens vergelijk met mijn neefkes & mezelf, dat is al een groot verschil... Op maar enkele jaren verschil is dit al stevig veranderd (mss mede door overgang BEF nr EURO, want alles is daardoor duurder geworden).
Co-Admin
Co-Admin
ge spreekt hie rniet over vereningingsleven hé, wel over goedkope kinderopvang.Den Backer schreef:Vandeweek het nieuws nie gevolgd? Alle zomerkampen zitten bomvol (mede omdat ouders nu kampen vr hun kinderen kunnen inbrengen in hun belastingen) en het verenigingsleven zoals scouts enzo zijn weer in een opmars bezig, na een dipje van enkele jaren...Scarface schreef:Over die massa's jongeren die tegenwoordig zouden uitgaan... ik heb er zo mijn twijfels over, uitgaan loopt, net als al het verenigingsleven verder terug
Soit, we wijken af.
Ik breng hier een aantal zaken naar voren in dit topic (en hou me aan het topiconderwerp) maar krijg enkel reacties naast de kwestie.
Co-Admin
Nog effe off topic:
1) Jeugdbewegingen is toch ook verenigingsleven...
2) Wie de laatse "VA-Godskitchen_Anthems-2006-TSP" wilt, wil ik gerust eens uppen volgende week... Als daar vraag nr is. Tzijn wel 3 cd's en tesamen 360MB.
Edit: Tracklist > http://www.megaupload.com/?d=QM86XKNS
Back on topic now...
1) Jeugdbewegingen is toch ook verenigingsleven...
2) Wie de laatse "VA-Godskitchen_Anthems-2006-TSP" wilt, wil ik gerust eens uppen volgende week... Als daar vraag nr is. Tzijn wel 3 cd's en tesamen 360MB.
Edit: Tracklist > http://www.megaupload.com/?d=QM86XKNS
Back on topic now...