Het forum van legendarische Belgische DJ's
Berichten: 1653 Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37
Bericht
door cloud » 21 jun 2006, 23:11
almost kevin jee's birthday guys!!!
magical age 40
is there a little party somewhere?
Berichten: 376 Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland
Bericht
door ads » 21 jun 2006, 23:48
kevin, you are such a funny guy
give us more of these humor
in the beginning there was Jack.....
Berichten: 781 Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!
Bericht
door MIE!! » 22 jun 2006, 00:10
one Husky cola coming up
Ibiza Fuckin' Island!
Bericht
door Del@y » 22 jun 2006, 14:27
net terug van barça.... en heb hier direct 20 minuten zitten lezen, kzal wat meer reisjes moeten maken precies
:shock: nice to share those great memories with us ....
Berichten: 910 Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent
Bericht
door Matthias » 22 jun 2006, 23:09
superguy, superdeejay, superfunny: superkevin!!!!
his body: 40 years old
his mind: 20 years old
his music: timeless!!!
Congratulations m8!!!!!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius) )
------------------------------
Bericht
door puree » 22 jun 2006, 23:11
goede samenvatting !!
Berichten: 65 Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26
Bericht
door clerkie » 23 jun 2006, 12:27
inderdaad, goed gezegd aapje
Berichten: 103 Lid geworden op: 14 mei 2005, 15:41
Bericht
door Kevin Jee » 23 jun 2006, 17:14
erased
Laatst gewijzigd door
Kevin Jee op 07 sep 2006, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Berichten: 510 Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53
Bericht
door funkadelic groovestar » 23 jun 2006, 19:03
Kevin Jee schreef: Kevin Jee management schreef:
I'm sure you must be fan from Tony Montana...
N'importe quoi!
AlexM.
Wa?
Tony Monta quoi?
Tony Moncaca! Da wel!
Misschien beter als jullie(Kevin,Alex en Clerkie)het hierbij laten anders blijft die zever hier duren en dat zou spijtig zijn als je ziet hoeveel moois hier al besproken is op ongeveer 37 pagina's over een Legendary dj die al veel mense kiekenvel heeft bezorgt
...en nog steeds doet trouwens :shock:
Berichten: 1653 Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37
Bericht
door cloud » 23 jun 2006, 19:19
goed idee
37 pag is nie niks
maar kevin verdient dit ruimschoots
atmospheeric positive thinking
peace and let us talk about kevin his music and style and nothing else on this topic
Berichten: 65 Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26
Bericht
door clerkie » 23 jun 2006, 21:00
i'm just a fan of quentin tarantino, that's all.
and yes, scarface is a great movie
Berichten: 2411 Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45
Bericht
door Nostalgie90 » 23 jun 2006, 22:40
And now something serious! :o
Kevin did you ever accept "maaltijdcheques" (cheques no sex btw
) for a set?
Bericht
door keskondisco » 23 jun 2006, 22:55
nostalgie90 schreef:
Kevin did you ever accept "maaltijdcheques" (cheques no sex btw
) for a set?
LOL...wat een vraag
Ben wel benieuwd naar 't antwoord.
@ Kevin...wat vond jij persoonlijk van Extreme?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten