Please don't go, heb hem nog 'live' gezien in Lagoa, iedereen lachtte hem vierkant uit hij isem moeten frutten...Er zijn er heel veel uit de bol gegaan op Toni Di Bart.
Flipkot!
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek
Contacteer:
Cirao was voor mij de beste keet die er ooit is geweest. Toch de periode dat mickey daar feesten gaf
Voodoo Eclipse :shock: Ik heb daarm'n zwaarste periode beleeft alleszins 
Jammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken.
Jammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz
www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz
www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Yo batesman welkom op LC.Norman Bates aka Psytox schreef:Cirao was voor mij de beste keet die er ooit is geweest. Toch de periode dat mickey daar feesten gafVoodoo Eclipse :shock: Ik heb daarm'n zwaarste periode beleeft alleszins
Jammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken.
Ja we hebben daar wel enkele mooi tijden beleefd,
ik durf nog altijd nie uitgaan met u 
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz
www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz
www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Jamaar ik ook zu (waar is die smiley met een engeltjesaureool) 
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz
www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz
www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
De vroegere Zenith in Gistel noemt nu ook zoNorman Bates aka Psytox schreef:Jammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken.
L O W !!!!
Ma kzou toch graag keer gaan zu
http://www.cirao.com
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast