Ok mijn weekends zijn verre van zo zwaar geweest als die hierboven staan. Die ketens waren immers al gesloten toen

Maar wil wel een paar ervaringen meedelen. Wel allemaal zonder "hulpmiddeltjes" weliswaar!!! Komt daar nog eens bij dat ze ten huize Gio niet altijd opgezet waren met dat laat thuis komen...

Tot slot begon ik in die tijd nogal veel opstap te gaan, en dan nog redelijk laat!!! Zoals ik al zei, ze waren niet altijd blij...
Zomer van 1997, dus met kameraden opstap, was toen 18 jaar. Op naar Illusion op een zaterdag, waarschijnlijk tegen 01 uur aangekomen of zo, dan daar gebleven tot ergens in de morgend, pak dat ik tegen 08 uur thuis was. Als jonge snaak had ik dus slaap nodig he. Opgestaan ergens in de namiddag en dan kon ik mijn ouders ff informeren dat ze me tegen 19 uur zouden komen ophalen om naar de Carat te gaan

Dus tegen 20 uur in de Carat tot een uur of 02, daarna de Bel Air opgezocht tot ergens in de morgend. Hoe laat ik thuis ben gekomen weet ik niet meer.
Diezelfde zomer, het laatste weekend van augustus kom ik daar op een mooie zomerochtend om 10 uur thuis aan... En stond mijn ma me mooi op te wachten aan de inrit

Mijn kameraad kon haar gelukkig overtuigen dat we een verkeerde afslag hadden genomen op weg naar huis, waardoor we zo laat thuis kwamen
Ik weet 't, niet echt "zware" weekends ivgl met die van jullie, maar 't weekend met de minste slaap situeert zich in de zomer van 1999 denk ik. Met mijn kameraad naar Illusion gegaan tot de sluiting. Dus tegen 10 uur naar huis, maar ipv naar huis te gaan zijn we naar de Halve Maan gegaan, beetje chillen aan't zwembad. 't was immers weer zo mooi weer

Hier en daar wel eens een dutje gedaan en dan tegen de avond naar huis, goed gegeten en fris gewassen naar Carat tot ze daar de boel sloten he...
Wat ik ook veel heb gedaan is rechtstreeks naar de les gaan of gaan werken, zo van Carat mooi een morgenpost gaan klopen, of na La Rocca naar school (amai mijn notities

)
Fijne tijden, maar als ik nu denk om nog zo van die weekends te doen, word ik moe bij de gedachte alleen al!!!