Ik zal mijn eerste keer Carat ook nooit vergeten,ik was één van de allereerste bezoekers! We kwamen van La Rocca en ze hadden ons daar verteld dat Carat die ochtend zijn deuren zou openen,alleen hadden ze ons verteld dat dat om 07u00 zou zijn maar bij aankomst bleek dat dat 08u00 was.Dus wij wachten op de parking tot de deuren opengingen.
Bij onze entree werd ons al snel duidelijk dat dit de nieuwe "place to be" zou gaan worden. Na de sluiting van The Globe was er enkel nog de Balmoral voor zover wij wisten en Belgie had nood aan een nieuwe After-club. In het begin leek Carat ook erg op The Globe vond ik,Dj's, volk én sfeer! Weet nog dat in het begin heel klein was,achter de discobar was nog gewoon muur,de "cocktailbar" achteraan was nog dicht en ik twijfel of de zeteltjes(aan inkom naar links) er ook al waren de eerste weken.
Heb daar een onvergetelijke dag gehad en vond al van de eerste keer dat het te vroeg sloot,in het begin was dat nog omstreeks 16u à17u in de namiddag,en na die eerste keer heb ik daar zowat iedere zondag en ook vaak 'smaandags gestaan,gezeten,gehangen,gelegen,gezweefd...
In het begin ook paar keer achter de zaak op de parking op een deken gelegen alsof t ne picknick was,de achterdeur stond stukje open en zo kon je genieten van het weer en de muziek;helaas hebben ze dat niet echt lang toegelaten,gek he?
Ik kwam er graag,beschouwde het zoals zovelen een beetje als mijn tweede thuis,verrek;ik zat er zelfs liever dan thuis!!!
Ik weet nog toen we na de eerste razzia met een hele groep naar daar waren gereden en omdat het dicht was allemaal een zwart lintje aan onze auto's bonden,we waren echt in de rouw!!!
En zo kan ik nog uren en uren en uren doorgaan... WAT EEN TYD!!!!
Véél geld zou ik ervoor over hebben om zo een dag nog eens een keer mee te maken,zeker van de beginperiode '94-'95!!!
Jammer dat er geen teletijdmachine bestaat en die speciale sfeer van toen tegenwoordig nergens meer bestaat!!!
Thanks Eric!! Thanks Vanja!! Thanks Crew!!!
Carat... ALWAYS BE MISSED!!!
[/url]
Carat... A legend!!!