Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik had nochtans gehoord dat nico wel goeie tranceplaten kon draaien?
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ja das de geschikte man voor de tranceliefhebber onder ons :wink:
not my cup of tea do..
Afbeelding
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 feb 2005, 13:15
Locatie: Haacht

Bericht door FairyLightz »

idd ook men ding niet....


veel te harde jumptoestanden :roll:
Afbeelding...as the white rabbit said...FEED YOUR HEADAfbeelding
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2005, 15:00
Locatie: Gent

Bericht door vince »

Jan draait wél quality stuff, er is gewoon nooit reactie van het volk daarop en daarom moet hij zijn sets aanpassen, simpel :?
Afbeelding
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Bericht door benjamincespedes »

De periode 94 tot 96 was de illusion echt af met de zotte kevin jee, tofke en frank struyf. :D Daarna is er nog ne redelijke tijd geweest tot 98 met wout, jan en philip. Daarna is de keet serieus bergaf gegaan. Dit is mijn mening.
BALMORAL
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

benjamincespedes schreef:De periode 94 tot 96 was de illusion echt af met de zotte kevin jee, tofke en frank struyf. :D Daarna is er nog ne redelijke tijd geweest tot 98 met wout, jan en philip. Daarna is de keet serieus bergaf gegaan. Dit is mijn mening.
same here, alhoewel: al eens tapes gehoord van illusion 92-93? Die zijn de max man. 95-96 waren idd wel graaf met kevin en tofke, twee residents om je vingers bij af te likken.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

benjamincespedes schreef:De periode 94 tot 96 was de illusion echt af met de zotte kevin jee, tofke en frank struyf. :D Daarna is er nog ne redelijke tijd geweest tot 98 met wout, jan en philip. Daarna is de keet serieus bergaf gegaan. Dit is mijn mening.
Kurtje ni vergeten he :!:
Ibiza Fuckin' Island!
davo

Bericht door davo »

kurt was super ma een beke buitengepest he....door het volk van illusion zelf.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

davo schreef:kurt was super ma een beke buitengepest he....door het volk van illusion zelf.
:?: leg uit...
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

heeft die nog zijn platen winkel?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:heeft die nog zijn platen winkel?
jup nog altijd hier wa verder in Putte.
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

ik vond kurt vroeger niet echt schitterend :?in mijn ogen was hij toen de minste van de dj's.toen ware kevin,tofke,zolex,jan de mense achter illusion.ik vond dat hij toen gewoon zowat de over gebleve uren in beslag nam in illusion om te draaie. in de periode 97-2000 veranderde dit echter.toen vond ik hem echt zalig draaie in illusion.meer progressive toestande enzo.hij was eigelijk de enige die nie echt commerciëel draaide toen in illusion.ik vond hem toen echt geschikt om in carat resident te worden.hij heeft op het laatse ook enkele kere in carat gedraait.maar dan gewoon as guest
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

en daarna is hij in de Magic gaan draaien me de rest vd carat-dj-crew..
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

wat ook wel te begrijpen is :!: zou perfect passen in het rijtje van de carat dj's voor mijn part
stel het u al voor een avondje back in the days met stefan,kurt en daar de zolex nog bij :shock: :shock: ma we gaan geen waangedachte crieëre :cry:
Freakske

Bericht door Freakske »

Lagoas schreef:kan iemand uitleggen wat ze er nu draaien op zaterdagnacht tussen 22u en 6u ?

ik veronderstel de groove / happy house die je nu in tientallen discotheken hoort?
commerciele zaken als The Sky Was Pink enzovoort ...


true?
In de ground level begint Kane zaterdags met vrij rustige trance, om tege een uurke of half 1 (als de keet zowa begint voller te lopen) over te schakelen op iets hardere plaatjes. Jan brengt daarna een afwisseling van de nieuwere trance met de iets oudere retroplaatjes, Wout speelt zowa een mengeling van vroegere trance & retro. Zo gaat het tot een uur of 6. Daarna begint het feest pas echt in mijn ogen :lol:
Nico speelt vanaf 6u de goeie tranceplaatjes van vroeger, in combinatie met wa electro & happy plaatjes. En Jeanke begint om 8u soms lekker diep te gaan met electro, een vleugje proggie & wa groove... met naar het einde toe als eens ne klassieker van de eigthies 8)

Da is zowa samengevat hoe de muziekstijl daar verloopt op ne zaterdagavond. :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten