Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Dj Devyd schreef:Ik ga geregeld naar Ilusion maar enkel en alleen de sluit om de Jean aan het werk te horen..

Voor de rest vind ik ook dat ze nogal de platte toer zijn op aan het gaan
Paar jaar terug had je Kurt en Philip er nog en toen was het hoofdzakelijk kwalitatieve muziek (buiten Jan dan :P )
Groove was ook nog niet zo onmenselijk populair toen dus dat kon ik toen ook nog wel smaken in tegenstelling tot nu..
dj's Als Kane, Regi , Jan zijn echt niet om aan horen vind ik, zo plat :?
Wout is door de jaren heen ook enorm veel van zijn pluimen verloren, de mixingskills heeft hij nog maar zijn originele en kwalitatieve muziek is achterwege gebleven

Tot 05 u hoor je geen enkele kwalitatieve plaat in Ill, zowel beneden als boven

tis dankzij de Jean dak Illfan in hart en nieren blijf :!:


btw Kevin = zonnegod :shock:
Heb hier tapeke van Kevin's Birthdayparty in 95' in illusion :shock:
Beste tape die ik in mijn bezit heb :!:
Ja me het vertrek van de Phille en Kurtje is het 'niveau' wel ewa gezakt ja! en de Jan me zijne kermismuziek ik krijg er de wubbels van.
en de Wout als hem wilt kan hem nog wel verrasend uit den hoek kome ze,moja wanneer hee diene goesting...? :D
De Regi daar doe ik zelf geen moeite voor..
En de Jean,ja diene houd de keet daar ewa recht he :!:
Waar is den tijd da 'groove' nog ni bestond.. :roll: :roll:


btw: goeien tape,khem diene ook,hehe
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2005, 15:00
Locatie: Gent

Bericht door vince »

varth schreef:moet toch iemand de technosnob uithangen :roll:. Trouwens veel goede trance heb ik daar toen niet gehoord. Het is niet omdat de "trance" van nu mij niet meer ligt, dat ik iets tegen het genre heb. Mijn cd collectie bewijst zelfs het tegendeel. Ik ben in 2000 ofzo eens geweest en die keet lag me gewoon niet. Ik vond dat je als "nieuwkomer" door sommige mensen wel heel erg scheef werd bekeken. Dat heb ik geen andere club meegemaakt. Bovendien vind ik het hatelijk als ze al vanaf het moment dat je binnenkomt, komen schooien om iets te drinken. Ik zoek graag eerst een goed plekje en bestel dan wel wat. Vooral op muzikaal vlak vond ik het te commercieel (met kane en jan dacht ik). Kortom, na al die veelbelovende verhalen was het gewoon een dikke ontgoocheling. Ik ben trouwens niet de enige die vind dat de club de platte toer opgegaan is
no problemo, kvind gewoon dat uw posts in 't algemeen nogal anti-trance zijn :wink:
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

vince schreef:no problemo, kvind gewoon dat uw posts in 't algemeen nogal anti-trance zijn :wink:
Dat is niet altijd de bedoeling hoor. Ik denk gewoon in termen van goede en slechte muziek.
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jul 2005, 16:18

Bericht door Joop »

Wa da ik hier allemaal hem gezien nie normaal. 1 Family illusion. Feesten tot de noen zoals in de gouden tijd.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

da ze tofke frank struyf en kevin jee daar maar rap nog eens boeken en ik kom er na 9 jaar nog eens terug 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

amaaai stel je voor :shock: los den décor in dan ze,hehe!
Kheb van 't begin da ik uitga in illu gezete,das hier op 15 min van mijn deur...
De laatste jaren is da natuurlijk hard geminderd,alle chance,hehe :D
Ben der de zaterdag nog is geweest,alle zondagmorgend eigenlijk,aangekome rond een uur of 7 en dan ist daar echt wel goe ze,maar ik vind da ge daar voor 6 u echt nix kunt gaan doen..
Gewoon die ouw garde daar terug binnesteken en FEESTEN BOUWEN zelle :!:
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

de Struyf diene heeft daar nog is in 2003 iets voor de razzia komen spele,was op ne vrijdag Retro from the early nineties,kheb der nog e k7je van,maar das ma langs éne kant opgenome :evil:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Vind Devyd zijn mening eigenlijk ook wel wat de mijne,waar is de Wout zijn platenkeuze uit de Carat tijd,toen draaide hij bomme tot en met en nu ist eerder jump met een snuifje retro,vind het teleurstellend.Zo erg dat ik zelf voor 08.00 nog niemeer ga kijke onder.
Groove hoor ik nog altijd graag ma nie de hitjes wat ze daar boven ineengooien :roll: .Ik vind David en Chrisse zeker nie slecht van draaien ma echt zoeke na originele muziek zoals de Jean nog altijd doet met oude en nieuwe platen das er precies toch ook niemeer bij.
Vind het spijtig dat het na de heropening ineens zo bergaf is gegaan :( .
Groetjes :wink:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Hey MIE!!,ik denk dat ik jou gezien heb(halflang blond haar,beige truitje) de zondag morgen toen je een tape was gaan hale bij de Jean ma ik was nie zeker anders was ik wel wat kome zegge hé . :wink:
Groetjes :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

funkadelic groovestar schreef:Hey MIE!!,ik denk dat ik jou gezien heb(halflang blond haar,beige truitje) de zondag morgen toen je een tape was gaan hale bij de Jean ma ik was nie zeker anders was ik wel wat kome zegge hé . :wink:
Groetjes :D
:shock: :lol: who the hell are you :?: :!: :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
lowrider

Bericht door lowrider »

Dj Devyd schreef:Ik ga geregeld naar Ilusion maar enkel en alleen de sluit om de Jean aan het werk te horen..

Voor de rest vind ik ook dat ze nogal de platte toer zijn op aan het gaan
Paar jaar terug had je Kurt en Philip er nog en toen was het hoofdzakelijk kwalitatieve muziek (buiten Jan dan :P )
Groove was ook nog niet zo onmenselijk populair toen dus dat kon ik toen ook nog wel smaken in tegenstelling tot nu..
dj's Als Kane, Regi , Jan zijn echt niet om aan horen vind ik, zo plat :?
Wout is door de jaren heen ook enorm veel van zijn pluimen verloren, de mixingskills heeft hij nog maar zijn originele en kwalitatieve muziek is achterwege gebleven

Tot 05 u hoor je geen enkele kwalitatieve plaat in Ill, zowel beneden als boven

tis dankzij de Jean dak Illfan in hart en nieren blijf :!:


btw Kevin = zonnegod :shock:
Heb hier tapeke van Kevin's Birthdayparty in 95' in illusion :shock:
Beste tape die ik in mijn bezit heb :!:
My thoughts exactly! En tis niet alleen onder dat het naar de kloten aan het gaan is. De level dj's zijn ook niet meer te herkennen. Serieus afgebot in tegenstelling tot een paar jaar geleden. Maar das precies den trend van tegenwoordig:Den easy way to success, dus maar de platte tour op gaan met als gevolg dat de diehards meer en meer wegblijven. Enfin, de zaak volkrijgen zal nu wel geen probleem meer zijn zeker. Die jumphazen zullen toch wel blijven komen.


grtz
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

't ga ook maar zijne tijd meegaan ze die jumperkes
Gio

Bericht door Gio »

Dj Devyd schreef:Kevin = zonnegod :shock:
Heb hier tapeke van Kevin's Birthdayparty in 95' in illusion :shock:
Beste tape die ik in mijn bezit heb :!:
Heb die tape ook... Idd echt wel 1 van mijn beste tapes. Kevin die lekker diep gaat in die set :shock:

Heb hem uitgeleend aan m'n kameraad, moet die eens dringend gaan terughalen en vereeuwigen op 'n cd-ke :P En zal de Legendary Clubs- people ook laten meegenieten dan :wink:
freggel

Bericht door freggel »

ik zen nooit illusion geweest voor de razzia, wask get te jong nog :wink:
ma nu gaank wel geregeled en ja buh,ik kan natuurlijk nie zegge oe te ervooer was ma ik vind et er zeker nie slecht nu, de level blijft men favo place da wel....
ik zen nie zo ne trance lover... dus onder ziede mij nie zo veel,pas as jean begint staank onder,ahja dan ist bove ook bekan toe hé :lol:
en ja as ge gewoon zijt van altijd shaft te zijn geweest ja dan is den illu wel een serieus verbetering eh ;)

ciliao :twisted:
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 feb 2005, 13:15
Locatie: Haacht

Bericht door FairyLightz »

mja kan me wel aansluiten bij de rest....

beneden heb ik het nooit echt goed gevonden, de Jan is idd helemaal men ding ni. Ik sta altijd in de level, maar af en toe ga ik beneden wel is piepen.

De 2 beste dat er draaien zijn Christophe en Jean imho...De Jean zijn sluits beneden vind ik echt super!!! Zeker nu dat hij de laatste tijd meer en meer electro speelt...Die kerel kan er iets van!!! 8) :shock:

Anyway, khoop dat Christophe rap terug is van vakantie, want tis nu in de level ook maar plat vind ik... :?
Afbeelding...as the white rabbit said...FEED YOUR HEADAfbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten