THE PARTY PEOPLE
THE PERFECT ATMOSPHERE
THE BEST DJ'S OF BELGIUM >WOUT JAN PHILIP ZOLEX YVES DERUYTER<
NO RULES
NO COPS
BUT ONE DAY ............................
IT CHANGED
R.I.P CARAT AFTERHOURS
ik hoop dat je het niet op mij hebt... hehhee neenee ik voel me niet aangesprokenAnonymous schreef:ik ben in carat geweest als het juist opengegaan is we kregen rond 5a6 uur de flyers in illusion en zijn tegen O7OO uur na daar vertrokken dat was 1 groot feest daar after pary op zen best 94,95,96,97,98,99 waren nog goed ma daar na was het minder geworden ander soort volk mensen dat er niet hoorde te zijn
Josjie schreef:Denk dat iemand de Cosmo vergeten is in da lijstje... Moet zeker niet onder doen voor Zolex en ja de rest...
Shame on you!Freakske schreef:Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel![]()
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
posten die handel mie!!MIE!! schreef:Shame on you!Freakske schreef:Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel![]()
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
Ge weet ni wa ge gemist hebt..
De sfeer, het volk, de MUZIEK, aye caramba, den tijd vliegt..
Heb nog vele k7jes en fotos en zelfs 2 videobanden van de carat, kan ik altijd ff terug gaan naar daar..mmm, i like it..a lot!
Awel ik wil kik da wel doen, alleen is de vraag, HOE doet ge da????Timo schreef:posten die handel mie!!MIE!! schreef:Shame on you!Freakske schreef:Als er nu 1 club is waar ik het meest spijt van heb da ik er nooit geweest ben dan is het Carat wel![]()
Heb er al machtige verhalen van gehoord!
Ge weet ni wa ge gemist hebt..
De sfeer, het volk, de MUZIEK, aye caramba, den tijd vliegt..
Heb nog vele k7jes en fotos en zelfs 2 videobanden van de carat, kan ik altijd ff terug gaan naar daar..mmm, i like it..a lot!
CARAT LOVER 4 LIFE schreef:THE AFTERCLUB OF BELGIUM
NO RULES
NO COPS
BUT ONE DAY ............................![]()
![]()
IT CHANGED
R.I.P CARAT AFTERHOURS


Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast