Het Filmtopic
Elite Legendary Member
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe
Contacteer:
Re: Het Filmtopic
"Serious Man" gezien... ja weer typisch een Coen Brothers film die me wel weer sterk deed denken aan "Fargo". Nu deze laatste is nooit meer te evenaren, maar heb wel met plezier gekeken naar een onwaarschijnlijke "Serious Man" (Je moet er wel voor zijn).
Club Owner
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!
The Book of Eli lijkt me ook wel 'n goede film... Zal zoiets in de trend zijn van The Road denk ik... Wel my cup of tea, van die post apocalyptische verhalen
Speelt nu in de cinema... Maar ja, wie gaat er tegenwoordig nog naar de cinema
Speelt nu in de cinema... Maar ja, wie gaat er tegenwoordig nog naar de cinema
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Wel, ik ken behoorlijk wat mensen dit toch nog geregeld naar de cinema gaan. Van alle leeftijden. Zelf geraak ik ook niet meer in de cinema, altijd wel iets anders op het programma, zou me der 'ns moeten aanzetten 
Vandaag eindelijk nog is naar de cinema geweest, 'the road' gezien omdat Avatar (jaja hype volgen :p ) vol zat.
Film valt wel mee maar wat een kuteinde.
en wtf, €9 per ticket en dan hebt ge nog geen eten ...
Elite Legendary Member
Contacteer:
Gisteren "The Informant" gezien, dit is de laatste maal dat ik een Steve Soderbergh film kijk.
Wat een schijtfilm 1ste klas zeg, na een uur heb ik em afgezet wegens mega boooring.
Wat een schijtfilm 1ste klas zeg, na een uur heb ik em afgezet wegens mega boooring.
Bij utopolis is het elke maandag 5€ voor een ticket, maar het is idd allemaal megaduur geworden.pooley schreef:Vandaag eindelijk nog is naar de cinema geweest, 'the road' gezien omdat Avatar (jaja hype volgen :p ) vol zat.
Respected Member
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme
Law Abiding Citizen is idd een beestig goe filmke
wrm zijn films van zo'n niveau de laatste jaren zo zeldzaam
Dit was echt een opkikker, goed verhaal, heel sterk acteerwerk, en flink wat spanning, topper !
Dit was echt een opkikker, goed verhaal, heel sterk acteerwerk, en flink wat spanning, topper !
Lc - where the past is our pride and the present is denied 
Elite Legendary Member
Contacteer:
"The Imagorium Of Dr Parnassus"
Nu weet ik wel dat ik van Terry Gilliam weird stuff kan verwachten maar deze kon mij wederom niet bekoren. Tuurlijk zonde dat Heath Ledger zo vroeg is moeten vertrekken maar hier speelt hij echt bar slecht in. Alsook het verhaal zat mij niet lekker, beetje te ver gezocht allemaal.
Nu weet ik wel dat ik van Terry Gilliam weird stuff kan verwachten maar deze kon mij wederom niet bekoren. Tuurlijk zonde dat Heath Ledger zo vroeg is moeten vertrekken maar hier speelt hij echt bar slecht in. Alsook het verhaal zat mij niet lekker, beetje te ver gezocht allemaal.
Up in the Air gezien. George Clooney is toch weer een geweldig acteur in deze film.
Film draait uit op een mooie boodschap...
Film draait uit op een mooie boodschap...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Contacteer:
"Up In The Air" is idd wel een goeie film, Clooney speelt zeer overtuigend.
Heb gisteren "Daybreakers" gezien, vampieren flick die naar het schijnt hoge toppen gaat scheren en idd, het was niet de 13de in een dozijn. Ethan Hawke en Willem Dafoe schitterde lekker in deze naar bloed hongerende film. Zat wel een goed verhaal in.
"Drop Zone" ook nog eens achterover geslagen, maar deze keer in 1080p... doch had deze een pak scherper gekunnen, maar het blijft wel een goeie actie film met Wesley Snipes in de lead rol.
Heb gisteren "Daybreakers" gezien, vampieren flick die naar het schijnt hoge toppen gaat scheren en idd, het was niet de 13de in een dozijn. Ethan Hawke en Willem Dafoe schitterde lekker in deze naar bloed hongerende film. Zat wel een goed verhaal in.
"Drop Zone" ook nog eens achterover geslagen, maar deze keer in 1080p... doch had deze een pak scherper gekunnen, maar het blijft wel een goeie actie film met Wesley Snipes in de lead rol.
Respected Member
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme
Amelia gezien in 1080p - prachtige screens zitten er wel in die film, echt een wow gevoel als de beelden over je scherm rollen in vogelperspectief. En de hoofdrolspeelster, tja da meiske heeft zo nen betoverende glimlach, daar kan je niet omheen, die moet je graag zien spelen
Al vond ik ze in "million dollar baby" wel een pak sexier dan in deze film
Erg sterke acteerprestatie ook van Richard Gere, in een voor hem atypische rol die hij overtuigend goed brengt.
Al bij al een leuke film, het jaren 30 gevoel komt erg goed over vind ik, het avontuurgehalte is er ruimschoots en historisch heeft de film ook zijn waarde want t blijft toch een erg belangrijke persoon in de geschiedenis van de luchtvaart, deze Amelia Earhart.
Al vond ik ze in "million dollar baby" wel een pak sexier dan in deze film
Al bij al een leuke film, het jaren 30 gevoel komt erg goed over vind ik, het avontuurgehalte is er ruimschoots en historisch heeft de film ook zijn waarde want t blijft toch een erg belangrijke persoon in de geschiedenis van de luchtvaart, deze Amelia Earhart.
Lc - where the past is our pride and the present is denied 
ThaMan schreef:de 1080p rip blijft wel ff weg moet ik zeggen... 720p is te laag voor een film als 2012 !
Heb de 1080p gezien vorige week. Als dit DE film van 2009 moet gaan worden amai ze. Toffe effecten daar niet van maar zo een shitverhaal. Ik vond er maar niets aan.
Elite Legendary Member
Contacteer:
idd het eerste uur is nog te doen, nadien word ie patriotistisch tot en met...
anyway hij zag er wel super uit in HD. Ga benieuwd zijn naar Avatar in HD
Yup, wacht ik ook op. Voor wanneer gaat die zijn denk je?ThaMan schreef:idd het eerste uur is nog te doen, nadien word ie patriotistisch tot en met...