12.02.10 : Retro house te Geel

Het party forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Stanne »

Vrijdag 12 februari met oa. PhiPhi, Philip, Jan.
http://www.facebook.com/home.php?#/grou ... 7782016493" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: 12.02.10 Retro house te Geel

Bericht door [terror]Neophyte »

best wel interessant. mss eens een kijkje gaan nemen dan
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door ThaMan »

Zonde dat ze niets meer doen in den Axion, was een ideale locatie voor dit soort evenementen.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door poehaaaaa »

ik wil wel s gaan kijken, wie nog?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2009, 19:33
Locatie: Herentals

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Encode »

Lijkt mij wel interessant!
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Timpie »

ThaMan schreef:Zonde dat ze niets meer doen in den Axion, was een ideale locatie voor dit soort evenementen.

Hoi ThaMan,

Ben organisator van het evenement en in den Axion mag je nog fuiven geven maar enkel in mei en juni (sportverenigingen hebben voorrang). Begin mei heb je daar al de Geelse feesten en de tweede helft van mei gaan de studenten niet meer op stap omdat ze moeten blokken. En dan zwijg ik nog over de concurrentie van de communiefeesten hé :D. En om den Axion te vullen moet je al 2000 feestvierders hebben wat ook nogal ambitieus is voor een eerste editie.

Maar als het lukt dan zou ik het ook liever wat grootschaliger aanpakken. Maar een zaal vinden in Geel of de buurgemeenten is niet simpel. Alle suggesties zijn welkom.

Greetz en uiteraard allen welkom!

Tim
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door ThaMan »

Dat is een feit, wij hebben in Geel (Axion) ooit "Night Of The House Dj's" georganiseerd en kwam idd veel bij kijken. Troost u, ik ben uw dichte buurman en wij hebben niet eens 1 grote fuifzaal.
Niet dat ik het nodig heb, maar ik vind dat serieus triestig.
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Timpie »

ThaMan schreef:Dat is een feit, wij hebben in Geel (Axion) ooit "Night Of The House Dj's" georganiseerd en kwam idd veel bij kijken. Troost u, ik ben uw dichte buurman en wij hebben niet eens 1 grote fuifzaal.
Niet dat ik het nodig heb, maar ik vind dat serieus triestig.

In Geel heb je nog Holvenia waar 1000 man in kan maar om 2 u moet de muziek daar uit. Das ook niet echt een oplossing.
In Olen hebben ze een heel knappe zaal die groter is maar het antwoord was ... wij zijn allergisch voor fuiven.
In Geel gaat men al lang een grote fuifzaal bouwen naast de cinema die dat in theorie al had moeten klaar zijn maar dat loopt uit en uit. Ik ben niet meer gaan kijken maar volgens mij moeten ze nog beginnen.

En inderdaad zoals je zegt komt bij een fuif heel wat werk zien. Een discotheek kan teren op zijn naam en heeft wekelijks een vast publiek en een goede promo machine. Bij een fuif moet je van o beginnen en elke bezoeker zien binnen te krijgen met weken affiches gaan te plakken en gaan te flyeren en dat in dit weer :D. Maar ja als mensen een fijne avond hebben gehad geeft dat wel voldoening hé.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Nostalgie90 »

Hoe noemde die zaal nu ook weer in de Toekomstlaan te Herentals? Decatechnic of zoiets, das ook al even iets anders geworden zeker...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door ThaMan »

In Holvenia ooit ook House Party's gegeven in de good-ol-days, alsook veel in Milloheem te Mol.
In Decatechnic ooit nog 2 moeten gaan draaien, vond da een super locatie !
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2009, 19:33
Locatie: Herentals

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Encode »

Nostalgie90 schreef:Hoe noemde die zaal nu ook weer in de Toekomstlaan te Herentals? Decatechnic of zoiets, das ook al even iets anders geworden zeker...
Decatechnic ja. Bestaat nog steeds hoor, is nog altijd een magazijn, maar wordt niet meer gebruikt voor feestjes wegens problemen met brandveiligheid en uiteraard de overlast voor de buurt. Een paar jaar geleden is daar nog een eenmalig reüniefeest doorgegaan, dat moet 2005 geweest zijn.
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Timpie »

Encode schreef:
Nostalgie90 schreef:Hoe noemde die zaal nu ook weer in de Toekomstlaan te Herentals? Decatechnic of zoiets, das ook al even iets anders geworden zeker...
Decatechnic ja. Bestaat nog steeds hoor, is nog altijd een magazijn, maar wordt niet meer gebruikt voor feestjes wegens problemen met brandveiligheid en uiteraard de overlast voor de buurt. Een paar jaar geleden is daar nog een eenmalig reüniefeest doorgegaan, dat moet 2005 geweest zijn.
Ja klopt, ik heb Deca ook gecontacteerd maar daar mocht het niet meer. Als er mensen een knappe locatie weten in de buurt, laat maar weten zou ik zeggen :D
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door sunsational »

'k Heb het op het GS forum ook al verkondigd maar ik wil hier zeker ook bij zijn. Zoals ze al zeiden had den Axion ook wel een coole locatie geweest. Vroeger menig house party (Dance Opera, Technophobia, Festa Belgica, ...) bezocht daar en heb me er altijd heel goed geamuseerd. Altijd met fietske naar daar, door weer en wind als het moest. Daar nu nog eens zo'n feestje meemaken zou me gegarandeerd in een nostalgische toestand brengen. In den Deca in Herentals ook een paar keer geweest maar veel minder als in den Axion.

De zaal is natuurlijk van minder belang, als de muziek goed is en het volk valt mee ben ik natuurlijk content. Ik hoop alleen da ik wa volk mee naar daar krijg want ik ben een van de weinigen in mijn vriendenkring die nog regelmatig discotheken en zo'n feestjes bezoekt.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Timpie »

sunsational schreef:'k Heb het op het GS forum ook al verkondigd maar ik wil hier zeker ook bij zijn. Zoals ze al zeiden had den Axion ook wel een coole locatie geweest. Vroeger menig house party (Dance Opera, Technophobia, Festa Belgica, ...) bezocht daar en heb me er altijd heel goed geamuseerd. Altijd met fietske naar daar, door weer en wind als het moest. Daar nu nog eens zo'n feestje meemaken zou me gegarandeerd in een nostalgische toestand brengen. In den Deca in Herentals ook een paar keer geweest maar veel minder als in den Axion.

De zaal is natuurlijk van minder belang, als de muziek goed is en het volk valt mee ben ik natuurlijk content. Ik hoop alleen da ik wa volk mee naar daar krijg want ik ben een van de weinigen in mijn vriendenkring die nog regelmatig discotheken en zo'n feestjes bezoekt.

Ik hoop dat het aan slaat en dan kunnen we misschien volgend jaar den Axion proberen vol te krijgen zodat de nostalgie echt wordt :D
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door sunsational »

Timpie schreef:
sunsational schreef:'k Heb het op het GS forum ook al verkondigd maar ik wil hier zeker ook bij zijn. Zoals ze al zeiden had den Axion ook wel een coole locatie geweest. Vroeger menig house party (Dance Opera, Technophobia, Festa Belgica, ...) bezocht daar en heb me er altijd heel goed geamuseerd. Altijd met fietske naar daar, door weer en wind als het moest. Daar nu nog eens zo'n feestje meemaken zou me gegarandeerd in een nostalgische toestand brengen. In den Deca in Herentals ook een paar keer geweest maar veel minder als in den Axion.

De zaal is natuurlijk van minder belang, als de muziek goed is en het volk valt mee ben ik natuurlijk content. Ik hoop alleen da ik wa volk mee naar daar krijg want ik ben een van de weinigen in mijn vriendenkring die nog regelmatig discotheken en zo'n feestjes bezoekt.

Ik hoop dat het aan slaat en dan kunnen we misschien volgend jaar den Axion proberen vol te krijgen zodat de nostalgie echt wordt :D
Dan ben ik gegarandeerd van de partij ;).
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten