Toegekomen rond half twaalf en via the Level naar binnen kunnen gaan (in twee keer want blijkbaar was daar geen guestlist beschikbaar - thanx Zolex!).
De ganse avond in de ground gebleven samen met Poehaaaaa (super u nog eens te hebben tegengekomen) en het was Jan (denk ik) die bezig was. Niet slecht, wa hitjes en minder gekende zaken... maar al met al wel te pruimen.
Daarna was het Franky en die gooide er af en toe zaken in van na de Carat periode (???) wat ik heel vreemd vond, want Franky zijn set vond ik vorig jaar één van de betere en hij heeft zeker en vast genoeg materiaal... Ik snapte de platenkeuze niet altijd... Het kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Daarna Marko. Begon vrij ééntonig en daarna kwamen de meer gekende marko schijfjes. Muziek viel goed mee, maar wat een agressieve sfeer
Ik heb nog nooit een dansvloer zo vol zien liggen met kapotte flessen, gebroken glazen en hopen drank. Tot drie keer toe is er gevochten geweest naast de dansvloer en na de derde keer zijn de portiers ertussen gekomen. Wij zijn om half zes doorgegaan want ik had ondertussen al twee pinten over mij gehad en op een bepaald moment hoorde ik meer glazen vallen dan beats
We hadden ons misschien beter verplaatst naar the Level... Ik hoop dat het sfeertje daar iets gezelliger was...
Jammer dat ik het moet zeggen, maar WC en vestiaire blijven er een serieuze ramp. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik niet de eerste ben die dit denkt.
Enfin, chapeau toch voor Jean en Zolex om wederom een reunion te organiseren.
Misschien toch tot een volgende.