26.12.09 : Carat Reunion

Het party forum van Legendary Clubs
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Matthias »

Ik vond het persoonlijk de minst geslaagde editie van allemaal.

Toegekomen rond half twaalf en via the Level naar binnen kunnen gaan (in twee keer want blijkbaar was daar geen guestlist beschikbaar - thanx Zolex!).

De ganse avond in de ground gebleven samen met Poehaaaaa (super u nog eens te hebben tegengekomen) en het was Jan (denk ik) die bezig was. Niet slecht, wa hitjes en minder gekende zaken... maar al met al wel te pruimen.

Daarna was het Franky en die gooide er af en toe zaken in van na de Carat periode (???) wat ik heel vreemd vond, want Franky zijn set vond ik vorig jaar één van de betere en hij heeft zeker en vast genoeg materiaal... Ik snapte de platenkeuze niet altijd... Het kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Daarna Marko. Begon vrij ééntonig en daarna kwamen de meer gekende marko schijfjes. Muziek viel goed mee, maar wat een agressieve sfeer :x . Veel te jong volk, veel te zat en te gedrogeerd.

Ik heb nog nooit een dansvloer zo vol zien liggen met kapotte flessen, gebroken glazen en hopen drank. Tot drie keer toe is er gevochten geweest naast de dansvloer en na de derde keer zijn de portiers ertussen gekomen. Wij zijn om half zes doorgegaan want ik had ondertussen al twee pinten over mij gehad en op een bepaald moment hoorde ik meer glazen vallen dan beats :D .

We hadden ons misschien beter verplaatst naar the Level... Ik hoop dat het sfeertje daar iets gezelliger was...

Jammer dat ik het moet zeggen, maar WC en vestiaire blijven er een serieuze ramp. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik niet de eerste ben die dit denkt.

Enfin, chapeau toch voor Jean en Zolex om wederom een reunion te organiseren.

Misschien toch tot een volgende.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door progrez »

Ik vond het anders best te pruimen. Illusion is soms wat agressief en johnny-achtig. Doorgaans meer dan Cherry Moon (retro) maar ok, zolang er muziek is, is er leven. En die muziek ging wel lang door. Wij zijn om 11.00u vertrokken en de gelijkvloers zat nog vol. Benieuwd hoe lang het geduurd heeft.

Goei sets van Jan, meneer doktoor, Glenn en wie was dat 's morgens? Zolex? Topmuziek. Altijd.

Allez Matthias, dat ik u niet tegengekomen ben!

Het was fameus druk, ja, en op avonden zoals deze merkt ge nog maar eens dat - jaren geleden - Illusion veruit de slechtste binnenhuisarchitect ooit inhuurde; combinatie wc-trap: een eeuwige ramp.

Noot: die twee blonde trienen van 16 (of was het nog jonger?). Eerst de stoere trut uithangen en met iedereen wa smossen om dan om half drie uwe klop al te krijgen. Blijft dan thuis en kom op een andere avond de interessante uithangen.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

Zo slecht vond ik het niet. Ambras maakt ni zoveel uit, zolang het op een afstandje is en ge er zelf of bekenden niet tussenzit.
Qua muziek was het in principe goed, alleen soms wat te eentonig. Franky en Marko hebben redelijk diep gedraaid. Maar beetje variatie had gemogen, maar we hadden natuurlijk ook s nr de Level kunnen gaan (is er ni van gekomen ;) ). Vooral Marko vond ik naar het einde toe goed te pruimen.
2e ingang langs Level heeft ons toch gemakkelijk 20 min aanschuiven bespaard.
Toiletten ramp zoals altijd, maar waarom moet iedereen toch altijd kakken op die moment? :mrgreen:
Ik ben om 7u in m'n bed gekropen, laat genoeg vind ik :pl:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

het schijnt tot 14u geduurd te hebben? :pig:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door pooley »

ik las zonet op partyflock 14u30 - 15u

geschift, dat volk hebben ze ook mogen bijeenvegen me dunkt ;)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door funkadelic groovestar »

zijn tot half één gebleve en was zeker de moeite,enige minpunt ware de uren van Stefan,had hem zeker willen hore maar toen we aankwame was hij juist klaar,kende zijn uren niet vandaar.
Heeft iemand die set nog toevallig.
Groetjes
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door illusionfreak »

om 14 u 45 ben ik uit den illusion gekomen toen was het gedaan.het was zolex die de sluiting heeft gedaan van 10 tot 14 u daarna jean nog een uurtje .
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Matthias »

progrez schreef: Allez Matthias, dat ik u niet tegengekomen ben!
Ik dacht ook u tegen te komen maar blijkbaar dus niet...

Tot een volgende alvast!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2007, 12:57
Locatie: kempen

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door model500 »

heeft er iemand sets van zaterdag????
vooral die van glenn zou ik wel willen, was voor mij toch de man van de avond!!!!! ;)
back to the good al times!!!!
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

Matthias schreef:Muziek viel goed mee, maar wat een agressieve sfeer :x . Veel te jong volk, veel te zat en te gedrogeerd.

Ik heb nog nooit een dansvloer zo vol zien liggen met kapotte flessen, gebroken glazen en hopen drank. Tot drie keer toe is er gevochten geweest naast de dansvloer en na de derde keer zijn de portiers ertussen gekomen. Wij zijn om half zes doorgegaan want ik had ondertussen al twee pinten over mij gehad en op een bepaald moment hoorde ik meer glazen vallen dan beats :D .
wij zijn op kerstavond ook weggeweest, niet Illusion, en ook meermaals een gevecht gezien
het is écht al maaaanden in de mode :roll: BELACHELIJK
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

poehaaaaa schreef:Toiletten ramp zoals altijd, maar waarom moet iedereen toch altijd kakken op die moment? :mrgreen:
het is idd een bekend fenomeen, en ik leg altijd de link met dit & die gevechten die plaats vinden
of je kan tenminste de link leggen tussen de drukke toiletten en het feit dat de keet nog vol zit om 12u smiddags

mag ik het woord zeggen? DRUGS kot ja! :scratch:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

Kingsboy, uiteraard kan je stellen dat er drugs binnenzit, net zoals overal waar parties zijn.
Waarom post je deze opmerking gericht op Illusion?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Matthias »

poehaaaaa schreef:Kingsboy, uiteraard kan je stellen dat er drugs binnenzit, net zoals overal waar parties zijn.
Waarom post je deze opmerking gericht op Illusion?
Ik weet dat dit zeker en vast niet gericht is op Illusion alleen... Ik ken Poehaaaa al een tijdje en, geef toe, wanneer het vrij tot heel druk is, dan vormen wc en vestiare een probleempje wat doorstroming betreft... Poehaaaa zal trouwens de eerste zijn om terug te keren naar Illusion...:-)

grtz
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door djginod »

Ik vermoed dat je eigenlijk Kingsboy bedoelt ?
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

poehaaaaa schreef:Kingsboy, uiteraard kan je stellen dat er drugs binnenzit, net zoals overal waar parties zijn.
Waarom post je deze opmerking gericht op Illusion?
dit is zeker geen aanval op Illusion zelf, maar als een afterclub opent in Berlare aan Donkmeer dan heeft dit 0.1% op slagen, maar Illusion die naast een tennisclub ligt kan dit al jaren trekken, op de duur stel je u vragen hoe dit allemaal kan en mag :scratch: een razzia op zo een avond zo nog al resultaten geven denk ik :scratch:

sorry hoor, maar het begint uit de hand te lopen hoor! nog veel volk om 11u smiddags? jawadde :silent:
Illusion is geen kleine zaak hé :silent:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten