Twas in orde.
Van begin tot sluit geweest met Zuka en goed nachtje gehad.
Redelijk traag op gang gekomen (goed weer dus denk dat er veel nog eerst een terraske gedaan hebben) maar rond uur of 2 is't feest goed losgebarsten.
De dj's waren 1 voor 1 goed in form en zalige schijven gehoord.
Fred Hush iets harder dan in h2o en kreeg't publiek goed mee, ook de set van Dimitri Andreas was af.
Begint ook terug meer volk de weg naar daar te vinden en vooral een aangenamer publiek dan in het hardtek/jump tijdperk.
Volgende party is op 5 september met Joeri & Neon. (info volgt nog)