Extreme Re-Opening - The true legend continues

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door quincy »

Merci maat, kunt altijd crashen in een hotelleke in de buurt samen met nog enkele zotten die meestal aanwezig zijn op de Extreme party's en die uit Frankrijk komen.
Die blijven altijd slapen in Lokeren op hotel, gezellig :P
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jul 2009, 15:48

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Ben Soul Phonic »

ik heb al een paar keer mogen uitleggen waar de tip "1600" nu vandaan kwam, misschien zijn er hier ook wel mensen die het hun afvragen?
dus hier goes... :D

1600 is het huisnummer van het witte huis in de USA.
Het witte huis ook wel gekend als White House
En de plaats waar Extreme terug open gaat = White house van vroeger.

Mensen die de film met Wesley Snipes ( murder at 1600) al hadden gezien, hadden misschien de tip kunnen doorzien, anders was het idd wel vergezocht...( letterlijk en figuurlijk)

spijtig dat het zo snel was "geraden": we hadden er nog een aantal in gedachten om jullie op het juiste pas te zetten.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door back to the 90's »

Ben Soul Phonic schreef:Mensen die de film met Wesley Snipes ( murder at 1600) al hadden gezien, hadden misschien de tip kunnen doorzien, anders was het idd wel vergezocht...( letterlijk en figuurlijk)
Ik heb die nekeer of 2-3 gezien,ma daardoor had ik het toch ni geraden zenne.
Ge wou gewoon ni dat da geraden werd ja :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door ThaMan »

Niet gevolgd anders had ik het wel geweten ;)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Lestat »

Ben Soul Phonic schreef:ik heb al een paar keer mogen uitleggen waar de tip "1600" nu vandaan kwam, misschien zijn er hier ook wel mensen die het hun afvragen?
dus hier goes... :D

1600 is het huisnummer van het witte huis in de USA.
Het witte huis ook wel gekend als White House
En de plaats waar Extreme terug open gaat = White house van vroeger.

Mensen die de film met Wesley Snipes ( murder at 1600) al hadden gezien, hadden misschien de tip kunnen doorzien, anders was het idd wel vergezocht...( letterlijk en figuurlijk)

spijtig dat het zo snel was "geraden": we hadden er nog een aantal in gedachten om jullie op het juiste pas te zetten.
Das diep ze man :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jul 2009, 15:48

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Ben Soul Phonic »

Volgende tip ging zijn: Obama

Misschien dat daarmee dan de link iets sneller ging gelegd zijn..

het mocht toch niet te gemakkelijk zijn ook niet, hé ;)
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2009, 20:50

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door trancewave »

quincy schreef:Jep, party's van mij in cherry moon verhuizen natuurlijk naar Club Two.

Maar echt concurentie zijn we niet van elkaar aangezien Cherry Moon op zaterdag toch de harde stijlen brengt ...

In de white house zijn voor zover ik weet enkel Club Two gedurende 3 jaar geweest en heel even The Viper Club, maar dat was van dezelfde eigenaar. Club Two was eigenlijk meer een wekelijks concept in The Viper club van 2 gasten uit Gent (ben namen effe kwijt)

Qua capaciteit en ligging wat ons betreft ideaal en met mogelijkheden.

Sommige zullen Extreme misschien liever iets dichter bij Affligem gezien hebben maar we moeten natuurlijk realistisch blijven, Extreme openen in Affligem, Ninove of wijde regio Aalst gaat op korte termijn een heleboel controles en ergernissen teweeg brengen.

Vandaar dat we liever na veiligere oorden trekken, centraal, makkelijk bereikbaar van zowel Gent, Antwerpen, Aalst als Brussel :)
IK had geen tam tam signalen opgevangen maar had al een groot vermoeden dat het daar zou zijn.
Op wandelafstand voor mij kan niet dichter :D
Er komt weer meer leven op de Genste Steenweg

Hier nog wat geschiedenis :

Bezoekers van Balmoral gingen de zondagavond daarna steeds naar de White House. Dat was hetzelfde publiek. mss zegt de naam velen niks meer maar zij die er kwamen zullen het beamen: beregoede muziek , ik moet er geen tekening bijmaken :dj: :cheers: :dj:
Na definitieve sluiting Balomoral hebben ze zelf ook een tijdje s middags geopend ,dan om 16 u, dan om 18 u maar uiteindelijk is de zaak failliet gegaan

nadien kwam er een parenclub (echt waar), enkele danscafés en dan ... werd het de Viper. Was terug een nieuwe dancing van JP van The Kings. Maar da draaide niet zo goed. Terzelfdertijd wilden Benne en Martijn stoppen met The replay. En toen zijn zij naar ons witte huis gekomen en is de naam veranderd naar "Club Two"!! Met JP nog steeds als eigenaar. Kunde nog volgen?
Dus: aan dat witte gebouw dat nu de Club Two noemt hangt een lange lange geschiedenis aan vast

Datum staat al in de agenda 8)
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door kruss »

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!! God-ver-dom-me !!! Ein-de-lijk een paar mensen met brains in hun kop !! Extreme 4ever !!! Nu nog Carat, Balmoral, Boccaccio, White House en Globe !!!
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door ThaMan »

kruss schreef:Nu nog Carat, Balmoral, Boccaccio, White House en Globe
En toch blijf ik erbij dat ge de sfeer van vroeger nooit terug krijgt...
Vroeger kon alles, de prijzen waren stukken beter, House was iets dat aan het groeien was, je stond er niet bij stil dat je mee geschiedenis aan het schrijven was, wie er draaide speelde allemaal gene rol dat hoorde je achteraf dan wel weer, tapekes waren goud waard die je na 2x spelen van buiten kende, de mysterie voor je binnen ging, de muziek was toen nieuw, de rit naar de club waar je al de hele dag op zat te popelen etc... etc...
Nu is het allemaal 1ne opgekropte boel en het kan lukken en leuk zijn voor een paar weken, mnden en dan is de fun er weer af mede we al een geruime tijd veel te hard verwend zijn geweest qua dj's/party's.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Nele303 »

ThaMan schreef: de prijzen waren stukken beter
Vroeger kostte een cola 100 fr.
Nu betaal je nog altijd 2 à 3 eur voor een glas cola...

Of hebt je het over inkomprijzen? Toen betaalde je toch ook al 300 à 400 fr entree.
Dus 8 à 10 Eur

Als je de vergelijking maakt met het gewone leven, en het nachtleven, dan zijn de prijzen in het nachtleven nog vrij stabiel gebleven.
(ik spreek nu niet over festivals en al, want dat is inderdaad wel fameus de hoogte ingegaan)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door quincy »

ThaMan schreef:
kruss schreef:Nu nog Carat, Balmoral, Boccaccio, White House en Globe
En toch blijf ik erbij dat ge de sfeer van vroeger nooit terug krijgt...
Vroeger kon alles, de prijzen waren stukken beter, House was iets dat aan het groeien was, je stond er niet bij stil dat je mee geschiedenis aan het schrijven was, wie er draaide speelde allemaal gene rol dat hoorde je achteraf dan wel weer, tapekes waren goud waard die je na 2x spelen van buiten kende, de mysterie voor je binnen ging, de muziek was toen nieuw, de rit naar de club waar je al de hele dag op zat te popelen etc... etc...
Nu is het allemaal 1ne opgekropte boel en het kan lukken en leuk zijn voor een paar weken, mnden en dan is de fun er weer af mede we al een geruime tijd veel te hard verwend zijn geweest qua dj's/party's.
Vroeger was vroeger en vroeger was idd alles beter, dat is een feit.

Maar anno 2009 gaan er nog steeds mensen uit en die hebben ook recht op een deftige programmatie en goeie muziek, iets waar de laatste jaren toch wel een schrijnend gebrek aan is hier in Vlaanderen.

Sfeer heb je niet onder controle maar degene die in het verleden naar onze Rebuilding Mondays en Legendary Mondays geweest zijn zullen denk ik wel beamen dat we telkens toch een verdomd goeie sfeer hadden.

Anyway, het is zeker niet onze intentie nog maar te proberen om evengoed te doen als vroeger want dat is onmogelijk. Maar als we het hebben over proberen een club te openen met eindelijk nog eens goeie djs en dito muziek, guilty as charged 8)

Extreme at Cherry Moon (21/03/09)
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Stanne »

ThaMan schreef:En toch blijf ik erbij dat ge de sfeer van vroeger nooit terug krijgt...
Vroeger kon alles, de prijzen waren stukken beter, House was iets dat aan het groeien was, je stond er niet bij stil dat je mee geschiedenis aan het schrijven was, wie er draaide speelde allemaal gene rol dat hoorde je achteraf dan wel weer, tapekes waren goud waard die je na 2x spelen van buiten kende, de mysterie voor je binnen ging, de muziek was toen nieuw, de rit naar de club waar je al de hele dag op zat te popelen etc... etc...
Amen.

Maar..... zoals Quincy zegt, je doet dit vooral voor de mensen die nu in dezelfde fase van hun leven zitten dan wij destijds.
Dus: nice job :thumbsup:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door elkewelke »

quincy schreef: Maar anno 2009 gaan er nog steeds mensen uit en die hebben ook recht op een deftige programmatie en goeie muziek, iets waar de laatste jaren toch wel een schrijnend gebrek aan is hier in Vlaanderen.
:thumbsup:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door elkewelke »

Stanne schreef:
je doet dit vooral voor de mensen die nu in dezelfde fase van hun leven zitten dan wij destijds.
seg gasten............jullie spreken hier precies over een generatie bejaarden......(of zo voelen jullie zich blijkbaar toch)

en met bejaarden kan men idd niet meer dezelfde sfeer als vroeger bereiken....daar hebben jullie groot gelijk in :twisted:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme Re-Opening - The true legend continues

Bericht door Dim »

Quincy, ge zijt goed bezig, punt!

TheMan, ik begrijp u perfect! Waar is den tijd, den eerste keer dat ik extreme binnenstapte: "passport aub, copieken, camera kijke, flash" voila hier is uw lidkaart... ik dacht ahum, wat is dat hier :D en dan dat gedreun toen de hemelpoort openging...whiiiiiiiiiiiiii!!!!!! 8)

Maar vandaag zijn er ook gasten die net zoals wij toen staan te popelen om een échte ontdekking te doen in het clubwereldje... af en toe eens terugblikken mag en moet, daar wordt ne mens soms happy van... maar de bedoeling is dat we vandaag en morgen even happy (of beter nog happier?!) blijven... dus deze heropening kan daar toe bijdragen voor de gasten die nu elk weekend op stap willen gaan en er een goei lap willen op geven!

Ik zei het al eerder, als je de sound on the floor kan evenaren, gewoonweg doen/proberen want die vindt men nergens... : dan zijn jullie goed op weg, neem ik mijn hoedje af en hoop ik dat er een succesvolle toekomst openligt voor het nieuwe extreme-team!

Toi-toi-toi en race-eend! :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten